Cosa da compra in Oman?

Oman hè un paese chì hè di grande interessu per i europei. Turnendu quì, i turisti parevanu veddi scopi di primogènesi da i fichi taliani orientali, chì detti l'omi castelli, i ragazze in vestiti sbagliati è l'ornamenti. Un'Omanu Oman hè interessanti perchè da un listinu evropeiziruetsya veloce, è à l'altru - mantene e mantene e so tradizioni, per quandu tutti i steddi hè cusì cunfurtèvule è interessante. Di sicuru, di stu passaghju spirituale chì vulete guadagnà qualcosa chì vi falla ricurdà l'emozioni persone.

Accunciamentu di casa è tessili

Oman hè un paese chì hè di grande interessu per i europei. Turnendu quì, i turisti parevanu veddi scopi di primogènesi da i fichi taliani orientali, chì detti l'omi castelli, i ragazze in vestiti sbagliati è l'ornamenti. Un'Omanu Oman hè interessanti perchè da un listinu evropeiziruetsya veloce, è à l'altru - mantene e mantene e so tradizioni, per quandu tutti i steddi hè cusì cunfurtèvule è interessante. Di sicuru, di stu passaghju spirituale chì vulete guadagnà qualcosa chì vi falla ricurdà l'emozioni persone.

Accunciamentu di casa è tessili

Una di e più compra popolari trà i turisti sò dekorazioni è tessuti. Décurizate a vostra casa cù i ricordi, respira a vita nova, è i tessili pò diventà a basa di una stampa interessante, perchè s'ellu a memoria di u restu hè piacevule, in seguitu à vedene i ricordi purtati ogni ghjornu hè un veru piacè. Allora, chì cumprà in Oman da a ghjallina per a casa:

  1. Incensu. À ogni mercatu, ancu i più chjucu, è in tutte e tolesti sò venduti l'incensu è i lampi. Ci hè moltu quelli chì sò quì. Lampeddi sò fatta in u stilu Omani tradiziunali, cù parechje chjucu.
  2. Hanjar. Hè una dagghia curva, una arma tradiziunale di guerrieri Omani. Khanjar hè u souvenir più populari trà i turisti. Puderete in casa o dà à i vostri parenti cunghjocente rigalu. Questa punica d'Omani hà custatu circa $ 650, a so copia copia decorativa ti costu $ 20-25.
  3. Incensu ceràmicu. Questu accessori hè utilizzatu per l'aromatizazione di una casa o robba. Per quelli chì sò piaceru cù sapori asiatichi - serà un maraviloso souvenir. A strada, in certi buttane ci sò venduti bè sapori mediatevuli neutrali.
  4. I catelli artighjanali. I catuzzi naturali cù l'ornamenti tradiziunali sò un rigalu ore è caru.
  5. Textiles. A maiò parte di e tessili chì avete vede in i buttreghi sò purtati da l'India è sò disignati per a costura di e vestiti tradiziunali, cusì tessili lucali sò pocu micca trivia per un pruduttu europeu. Hè in una grande dumanda.

I prudutti tradiziunali

U pruduttu più baziunale per tutti i turisti hè l'alimentu è u zitellu. Parechji d'elli anu un spaziu prezzu abbastanza, ma u so valore ùn falà da questu. Inoltre, durante a vostra sughjornu in Oman vi pudete avè u tempu di pruvà prudutti di a produzzione lucali è purtate a casa solu ciò chì piace veramente. Eccu ciò chì pudete cumprà in Oman da i prudutti:

  1. Halva. Ùn hè micca fatta da e zicchini, cum'è noi avemu avutu, ma da i picculi picculi, è hà un gustu insoliticu è gustoso.
  2. Meli. L'apicultori locali guardate l'abi in i bugni fatte da i zuccuni di palme di data. Forsi, hè per quessa, chì u meli Omani hà una gustu interessanti.
  3. Acqua rossa. Unu di i prudutti più inghjinali. Hè fattu nantu à basa di petali di rose. In cucina, l'acqua rossa hè utilizata in a preparazione di i postri, è hè ancu aghjuntu à u caffè.
  4. Caffè. Sta zitellu hè in una cartula pratica di Oman. Hè preparatu cù l'aghjunzione di cardamom. Induvinamente di induve cumprate un cafe locale - in una tenda o in u mercatu - sarà pruduttu cum'è una ricetta tradiziunale, chì ghjè parechje centu anni.
  5. Tè. Tè Ginger è tè limonu sò assai populari in u paese.

Ornamenti è robba

Parechji donne accunsentanu chì e ghjuvelli è i vestiti sò i più interessanti durante i shopping. Grazzi à tali cumercii durante u viaghju, si ponu esse possibili di diversificà u vostru vestitariu, cumplementàllulu cù elementi interessanti. Da a vestizione hè megliu cumprà u seguitu:

  1. Dishadasha. Questu hè una cammisa longa di mussu ma manica longa. U blanc dišdasà pruteghja perfetta da u sole.
  2. Abaya. U vestitu tradottu arabu. Oghje hè struvatu da e tessuti cori di luce è decorata cù ricami.
  3. Muzzar o turban. Una varie scelta di tali prudutti sò offritti da i traduttori in magazini.
  4. Pashmina. Hè una saccu larga di cacheca. Sò monofonu è culori cusì nòvuli. Questu accessori sarà un rigalu eccessivu à qualsiasi fashionista.

Oman hè ben cunnisciutu per i so ornamenti d'oru è d'argentu. A so funzione hè a varietà di pedi preciosi è semipreziosi cù a quali anu adduzzatu. In i buttreghi pudete truvate aneddu, aranelli è colelli cù e vostre pedichi preferiti: aventurine, mellite, ruby ​​è assai altri. Eppo u più chjaru è di ricurdà chì in u mercatu sempre pudete fà una compra sottu u prezzu dichjaratu, è in e vostre dispunibule ùn avete micca contà ancu per un scontulu individuale.

Perfume

Certi ghjudizi, pianificanu e so vacanzi in Oman , sapendu chì cumpranu - hè perfume. È quelli chì sò sappiutu chì stu paese hè famoso per u so perfume exquisite aspetta una sorpresa bellu. A marca cchiù famosa hè Amouage. U so perfume hè resistente, è a paleta di fragrances includi ancu europea, perchè tutti puderanu selezziunate u dirittu per elli. I prufumi sò fatti di prudutti naturali, cusì u prezzu per latte hè alta - circa $ 300.

I prudutti artighjanali

Per esempiu, l'articuli sò sempre in alta dumanda entre i turisti. Prima, certi sò anu un prezzu prezzu, è in segundu, stanu cunducinu u carattere è a cultura di u populu. Dunque, trà i prudutti di articati hè nutificante:

In i magazini, l'artisansi pudemu ancu vende ricordi in forma di figurini o cute decorations. Di solitu l'assortiment di such vende hè grandi, ma in u so modu hè interessante.