Natura di l'Arabia Saudita

L'Arabia Saudita hè un paese tipicu di a Peninsula Arica, perchè oghje u 80% di a so zona sana. È hè carattarizatu da un clima àrizzu, a vegetazione povara è l'abbundanza di spazii deserti. In ogni modu, l'exotichi di u Mediu Uri ancu attraversà i turisti chì vulevanu cunnosce cun un paese rara. Scupremu chì a natura di l'Arabia Saudita hà da offra vittime.

Geografia

L'Arabia Saudita hè un paese tipicu di a Peninsula Arica, perchè oghje u 80% di a so zona sana. È hè carattarizatu da un clima àrizzu, a vegetazione povara è l'abbundanza di spazii deserti. In ogni modu, l'exotichi di u Mediu Uri ancu attraversà i turisti chì vulevanu cunnosce cun un paese rara. Scupremu chì a natura di l'Arabia Saudita hà da offra vittime.

Geografia

L'Arabia Saudita hè un paese assai grandore cun una zona di 1.960.582 kilometru kwadru. km. L'istatu faci u 12u postu in questa classificazione annantu à questu indicatore. In ogni casu, a maiò parte hè occupatu di deserti è semi-pratiche, induve sò sempre e vergini nomadichi beduini. Cuscinu, per via, ùn hè micca spiciale di fà estremi esterni stranieri curiosi. Grandi cità sò situati principarmenti in i costi - urientali è occidintali.

Soccorsu

L'Arabia Saudita in u mapa fisicu di u mondu hè marcatu da dui sistemi di muntagna : u Hijaz è l'Asher. Si stendinu à a spiaggia di u Mari Rossu. In u nordu di u paese ùn ci hè u Desertu di l'Hamad, in u centru - u Great Nephud cù a ra banda di culore rougesu. U sudu è u sudestu hè occupatu da u vastu disertu di Rub al-Khali , chì a so aria ùn anu micca rigulari a determinazione di a fruntiera trà l'Arabia Saudita è u Yemen. A costa di u Golfu Persicu è una terra baixa chjamata El-Khasa.

U clima

A situazione geografica di Aràia determinava u so clima - tropicale in u sudu è subtropical in u nordu. In winter è calda è l'estiu hè assai calda. A temperatura averagee di u Juliu in u paese insurgenu varia da +26 ° С à +42 ° С, ma in a capitale ci sò casi chì a colonna di u termometru passava per +50 ° С! L'eccezzioni a regula ginirali hè a muntagna, induve a neve cascata in l'invernu è ci hè una temperatura subzero.

Precipitazioni per annu sita da 70 à 100 ml. In i costi, succertenu spessu, è in u desertu di Rub-al-Khali in un pocu anni ùn pò micca falliu una gota di piova. Ma spessu ci sò i polvulosi è di sundressa - un flagellu veru di l'Arabia.

Risorse naturali

Oliu hè a ricchizza principali di l'internu di u paese. Eccu, u più grande di e so riserve dinjija hè cuncentrazione. Hè sta risorsa chì hà avutu l'Arabia Saudita ciò chì hè ora - un statu rico chì hè nantu à u 14 è postu in u PIB. In ogni casu, i valori d'urziunità di valurizianu anu a pruprietà di fine, è u tempu hè questu quandu u risorse di petrali serà aghjustatu. Hè pruittata chì questu succede in 70 anni.

In cunnessione cù u risicu di u ritornu di a so miseria, a prutesta di l'Arabia Saudita hè di stà in prughjezzione di diversificà e so ecunumia, per esempiu, di sviluppà altre setture chì ùn anu micca cunnessu cù a pruduzzione, a prucessu è l'exportatu di l'oliu. In issu rispettu, in 2013, previ anu alluatu di u mondu, u paisanu ancu hà apartu a so cunfini versu i turisti. In modu, altri altri putri di petri, - l' Emirati Arabi Uniti , Oman , Bahrain - fate u listessu.

Flora

A natura vegetativa di l'Arabia Saudita hè assai povira. Hè rapprisintatu principarmenti da u disertu è i pianti semidesèrtici. Eccu avete vede:

In l'oasi, a natura hè più diversa: ghjè coperto cù palmi di data, banana è agrumi.

Fauna di l'Arabia Saudita

U mondu animali hè assai più diversu chì a vegetazione. In l'Arabian extende spezie viva chì anu adattatu à a vita in questi dispunibuli comu u caldu è un deficit d'i vegetarii. Tra l'elli:

Hè ancu assai reptili è rosi. Ornithofauna hè rapprisintatu da eagles, vultures, falconi, cumminci, bustards, altieri, coddi.

Pudete venerà a natura salvatica di l'Arabia Saudita in una di e so riserve naturali. A maiò parte di turisti vanu à u Parcu Naziunali di Asir è l' isula di Farasan per questu .

Prisma

Ùn sò praticamenti micca corsi in u paese. Sò parechji solu durante a tempesta chiuvula è secca assai rapidamente, perdizendu in e stade. In u restu di u tempu questu hè solu un fiume sidu - wadi - induve pudete visità a scursioni. Per quessa, in Arabia Saudita, cum'è in Oman, a fonti principali di u liquidu per a drentu hè acqua dalluvata di u mari.

In ogni casu, sò in i deserti Arabi è i oasi cù e fonti freschi. Eccu, induve l'acqui sottumessi sò in a superficia, è a maiò parte di e cità sò cuncentrati. Questu acqua hè utilizzatu principarmenti per e necessità tecniche, ancu per a l'agricultura - sorprendentemente, ma in l'Arabia Saudita, sò più di 32 mila metudi. km di terra cultivata. Hè difficiulmente imaginate chì in questu paese cù u so clima è a sicura, hè pussibule à impegnà a industria agraria, ma hè cusì. Quì crescia u cafè, l'orzu, u milla, u granu è ancu u risu! Per reginu utilizà sistemi di reginu chì cumprenanu di pane è presi.

A costa

U vantageurgiu principali di a natura di l'Arabia Saudita, chì hè apprezzatu da i turisti, hè u so accessu à u mari. U territoriu di u paese hè lavatu da u Mari Rossu (in l'ouest) è u Golfu Persicu (in nordeste). À ogni latu sò staghjettevi custieri, piacevule à l'attraversi straneri l'oppurtunità di fà di scuba, surfing, pesca, è altri entertainment. Quì, i vacanze sò aspittendu i ochji calvi è càlammi, i platti purti, limpi è micca assai.