Vacanze in l'Arabia Saudita

A ora, l' Arabia Saudita hè un paese musulmanicu, chjusu à i rapreżentanti di altri denominazioni religiosi. L'accessu hè ristretta per un numaru limitatu di straneri, cumpresu i peregrinu. Tradizzioni islamici subordinavanu à elli è l'ordine, sicondu i festivals sò celebrati in Arabia Saudita.

A ora, l' Arabia Saudita hè un paese musulmanicu, chjusu à i rapreżentanti di altri denominazioni religiosi. L'accessu hè ristretta per un numaru limitatu di straneri, cumpresu i peregrinu. Tradizzioni islamici subordinavanu à elli è l'ordine, sicondu i festivals sò celebrati in Arabia Saudita. Indipendente di a natura di l'avvenimentu solenni, naziunale o religiosu, a so celebrazione dura da a suluzione à a so ottima impera.

Lista di vacanze in Saudi Arabia

Perchè oghje in u calendariu di stu regnu ùn sò micca più di 10 date, chì sò celebrati per tuttu u paese. Fate di e vacanze nazionale è religiosa in l'Arabia Saudita sò:

  1. U ghjornu di u maestru (u 28 di ferraghju). A data pò varià da annu à annu, ma da questu u significatu di l'evenimentu ùn hè micca diminuì. U rolu di i prufessori in u regnu hè assai altu, è a so participazione à l'educazione è u sviluppu di a ghjinira più ghjoviglia hè in valgualla.
  2. U ghjornu di a mamma (21 di marzu). A vacanze hè statu introduttu cum'è un tributu à l'amore unselfishness è grande travagliu di e mamma.
  3. Leylat al-Qadr (u 22 di giugnu). Night of power o predestinazione. A data di a celebrazione di questu avvene hè cambiatu ancu annantu l'annu. In queste ghjornu, residenti di u paese è i musulmani à u circondu di u mondu celebranu u donu di i primi suras di u Santu Quran, chì u Profeta Mahoma mandatu da u celu à a terra.
  4. Uraza-Bayram (u 25 di lugliu). Ramadan Bayram, Id ul-fitr o a Festa di "ruttura", simbulizendu u fini di u mese di u Ramadan.
  5. U ghjornu di Arafat (1 di sittembri). A festa hè a culminazione di l'Hajj. In questu ghjornu, i peregrinu chì ghjùnsenu in Meca , andendu à a Arafat di a muntagna per leghje a preghiera.
  6. Festa di Sacrifice (2 di settembre). Kurban Bayram, o Eid al-Adha. Cumunicazione solemne di l'hajj, in onore di quale i credi puderanu un bagnu è cambiendu in vestiti festivi neve.
  7. Natale di Natale (23 di settembre). Hè cilibatu in onore di l'unificazioni di Nedj, Hijaz, Al-Khas è Qatif in u Regnu Unitu di l'Arabia Saudita.
  8. Auguri di u Profeta Mahomet (22 di dicembre). A terza data reverenti per i musulmani. In questu ghjornu, i crìvuli invitarle à a casa, darà limòsine, leghjite e storii nantu à a vita di u profeta è i so diritti (hadiths).

Molti celebrazioni musulmani sò celebrati annantu à una data mobile. In questa lista, hè listatu per u 2017, è solu di e vacanze in l'Arabia Saudita cum Lyallat Al-Qadr, Kurban Bayram è l'anniversariu di u Profeta sò celebrati da annu à annu in u stessu ghjornu.

Altre opere vacanze in l'Arabia Saudita

Cumu l'accennatu, a maiò parte di l'attività di stu paese sò religiosi. L'ùnicu postu oltre vacanze secular in l'Arabia Saudita hè Ginadria. In fatti, hè un festival di cultura è di folklore, chì hè fatta da u feraghju è dura 2 simane. À questu tempu, i cilibri i più boni pezzi di maestri per a fabbricazione di culteddi, ghjuvelli, pienzi e carpenti. L'avvene principale hè a Carrera di i Camelli Reale. Concezioni picchì i raprisentimenti di e missioni diplomatici, i stranieri ùn sò micca permessi di celebrà.

Unu di i vacanze più minziuneti in l'Arabia Saudita hè u Valentine's Day. In questu ghjornu in u paese ùn hè micca pruibitu di porte pettini russi, cumprà o vendite fiori è accessori di u culore rossu. Hè cresce chì questa vacanze cultiva i relazioni extramaritali è i rimbarsioni di i ghjovani.