Oman - Wadi

Viaghjà à Oman vi darà un mondu di natura stupente. Parechje cuncorda omanu cù l' UAE , ma questu hè un paese assimigliatu. Invece di centu cintunari di grattacieli, hà pussedianu risorse naturali. cumplementa in harmoniu i paisaghji di Wadi Oman.

Chì sunnu Wadi Oman?

Partenza da a costa di u mari, i terri di l'Oman diventenu in un terrenu desertu è muntagnolu. I fiumi è parechji laghi s'assegenu, ma per periò sò chini di l'acqua. Tali laghi "temporanei" è fiumi sò chjamati wadi. Pò esse vistu in tutte e livanti chì ci sò postori. A parola "wadi" pò esse truvata in u toponimicu di l'Arabia, l'Africa di u nordicu chjamanu "ved", è in Asia Centrale sò chjamati a parola "Uzba". In tempu di staghjoni, prestu à l'istante d 'acqua chì cresce i tempore, inundatu e primi tempi secci è avè cresciute massi enormi di pedi è di terra à u caminu. Grazzi à tali currenti d'acqua trà e muntosi forti è i deserti, l'oasi più pinturescu sò furmatu.

Wadi Oman sò l'articuli populari di ecoturismu è ricuperazione . Formenu oasi oasi cù vegetazione frondosa, camini pezziunati è chjappi di l'acqua chì dempitanu. I più visitati sò e seguenti Wadi d'Oman:

  1. Wadi Shaab. Questu hè un u più beddu paisi di u paese. U piantagioni di u Banana, u piovulu cantava è l'acqua azure in u telone d 'albergo di i rochersi impresi sò tutti Wadi Shaab d'Oman. L'oasi si trova trà i monti in u gargudu, circundatu di i laghetti pittoresca è di a vegetazione fascinante. Sì bachi in u lago, pudete esse in una caverna cù una cascata. In u caminu nantu à u Wadi Shaab sò parechje molti di fonte cù l'acqua di primavera.
  2. Wadi Bani Khalid. Hè assai populari cun turisti è lucali. Bani Khalid hè un oasi colorido, luminoso, circundatu da una parte di e muntagne, in l'altru per un desertu. Ci hè ancu una caverna di u quali si scorri à u fiumu subantu è u lavu. Pudete parche à u lavu. I guidai locali piglià i turisti à a caverna in libertà.
  3. Wadi Tivi. A strada chì porta à u lavu hè una bella serpenta longa. U valle hè circundatu di muntagne , villaggi rurale è corsi agriculi. À a strada di Wadi Tivi Ci sò parechje urighjini cù acqua crystal clear. L' attrazione principali di Tiwi hè 7 laghi. L'acqua azure pierce i rai di u sole, è ghjallanu in l'echi di l'acqua riflette da a muntagna - cusì ponu a valle un postu maravigliu per rilassate. Da u culletta in a muntagna pò vede una vista incredibile di u Golfu di Oman.
  4. Wadi Dyke. Questu locu hè u oasi più populari di Oman. In ghjiru propiu hè u gola "Guletta di u Diavulu", induve hè degnu daverà scopre dopu avè visitatu u lavu. Wadi hè sempri cumplicatu di l'acqua è ùn hè stata secca per parechji anni. Vicinu hè un paese in quale pudete restaurà a vostra forza cù comodità.
  5. Wadi Arbin. In via quì avete bisognu à vìnniru a strada abrupta in u gargu, nantu à quali rocks rise. Comu u risultatu, truverete in un settdu chjucu cù i ghjorni di frutti è esotichi. L'attrazioni principali hè a cascata, in quale pudete natà.
  6. Wadi Bani Anuf. U Wadi più cumplicatu è diversu di Oman. A strada di questu porta à un canyon "snake" sinuoso à longu di u piticu piticu. In tempu di staghjoni, ponu vede parechje cascate. In più di l'uppurtunità di natà in i piscatorii naturali, pudete ancu saltà da una altura. A prufundità di u ramu righjunghje 6 m, è i caves picculi aghjunghjenu un pocu di divertimentu estremu à saltà.
  7. Wadi Tanuf. Resto à l'antica cità di Nizwa, diversificà u viaghju hà visitatu un wadi unicu. Stu oasi si trova in un cràter de muntagna, è in i manoli minerali sò pummuli.
  8. Wadi al-Abyad. Stu locu incredibile bello è diffirenti di l'altri Wadi Omani per u fattu chì i picculi flussi chjave incessantly in u lavu di Wadi Al-Abyad. Pudete vede quì solu nantu à un caru off-road.
  9. Wadi Jebel Shams, o u Grand Canyon d'Oman. Questu hè u lavu più profundo in u paese, un miraculu veru di a natura. Molti turisti vènenu quì par enjoyà a vista straordinaria. À a cima di Jebel Shams pudemu truvatu da via di terra.
  10. Bimmach Singhoul . Questu ùn hè micca esemplariu bè, ma i turisti invariabilamenti includenu questu locu in a lista d'oghje. Hè un caprettu in a crosta di a terra chjesa d'acqua spiranza. Quì l'u mari hè mischieru cù l'acqua fresca grazie à un longu tunnel sotterraneo chì porta à u mari. Questu hè u locu più adattatu per salute in l'acqua (prufundità circa 20 m). Per i visitori ci sò posti per u restu è u parking per i veiculi.

A turisti nantu à una nota

Quandu visitanu Uàmanu Wadi, avete bisognu di sapè quarchi parechji sapienzii chì ponu sustinirabili protettivi viaghju in e muntagne:

  1. Visiti à a maiò parte di Wadi Oman sò in cume in u prugramma di una tour di jeep à a muntagna Al-Hajar, mentri àutri sò inclusi in viaghji di scursioni.
  2. Prima di un viaghju cù una visita à u Wadi, hè megliu esse stivali. Queste siti sò immubiliate per u percorsu, ma in una superficia rocca, hè faciule per aghjunghje l'amma.
  3. I fiumi di Oman sò inghjuliuli in i mesi di l'invernu. Tutti i lucali sò chì si ci sò nuvole in u celu, ci hè bisognu di abbandunà u territoriu di u wadi appena più prestu.
  4. "Attente, wadi!" - questi i signali stradale in Oman. Piglia un triangulu verticali in a forma di una freccia cruzata da trè linee ondulate horizontale. Durante a chjesa, numerosi strade tene pò esse inundatu. In ogni casu, u più bruttu hè in u flussu di i pietre è l'acqua in u lavu stessu.