Forts of Oman

Oman hà una storia ricca è fascinante, chì hè assuciatu cù cunquista permanente. Quì sò cunsirvate una varietà di monumenti architettoniali, custruiuti principarmenti in u Medievu à u Meditaru per a prutezzione di u statu di u Portugallu è di i Persiani. Sti fugliati sò impregnati di l'eternità è contate di e diverse periculi di u paese.

Oman hà una storia ricca è fascinante, chì hè assuciatu cù cunquista permanente. Quì sò cunsirvate una varietà di monumenti architettoniali, custruiuti principarmenti in u Medievu à u Meditaru per a prutezzione di u statu di u Portugallu è di i Persiani. Sti fugliati sò impregnati di l'eternità è contate di e diverse periculi di u paese.

Forts populi di Oman

In u territoriu di u statu, sò più di 500 capitale. Uni di elli sò ruins, l'altri sò musei stòrici, àutri sò stati catalogati com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Tutte e furtizzi sò custruiti in diverse stili d'architetti è anu u so gustu stessu. I furtimi più famose di l'Oman sò:

  1. Sohar - hè stata custruita in u IV seculu, ma in u XVI secolo u Portugallu ricustruitu. Questu hè l'unica fortizza in u paese, chì avè una basa di pietra di u culore biancu. U forte hè fatta in forma di un rectangulu è hè vicinu da parechji massivi cù 6 torrone. Ci hè un passaghju suttumendu à a vaddi di a muntagna di Aldze, a so longu hè di 10 km. Oghje ùn ci hè un museu nantu à u territoriu di a citadella in a storia di i residenti lucali. Frà l'esetà pò esse identificati di carte di rotuli cummirciali, equip navali, antichi muniti, armi, etc.
  2. Rustak - in i tempi antichi a capitale d'Oman fu situata quì. U forte hè stata fundata da i persiani in u 1250, hè stata dopu restituita è fieru parechji volte. A forma finali di u bastimentu hà acquistatu in u seculu XVII. L'ultime tororre sò stati construiti in u 1744 è u 1906. A furtizza hè situata nantu à un spuren rocca chì i salimenti sò stati utilizati per a custruzzione. À a piantaggie superiè una piccula toralla Burj al-Jinn, chì offre una vista stunning. Sicondu a legenda, fù creatu da i dimònii. Attrazioni attraversu sò guariscenza di e surgenti cû boni pubblichi.
  3. Mirani - un forte chì era custruitu da i portughisi in u XVI sèculu. Hè situatu in Muscat è hè a pruprietà di u guvernu. In a fortezza hè un museu privatu. Solu i visitori personali di u Sultan sò permessi di scrive quì. Pudete cuntene i bastimentu da l'esternu. Opposite l'oghji, unu pò vedà u ​​graffiti antichi partuti da navi militari è mercantili in a fine di u XIX sèculu.
  4. Al Jalali - un forte chì hè una copia completa di Mirani, sò ancu chjamati bunichi. Hè inturniatu di mura impregnable è ghjornu hè una basa militare. A sola strada chì guida à a citadella hè una scala rocca. L'ingressa quì hè ancu unu, vicinu à stà guariscutu un grande libru, fattu in un corpu d'oratu. Hà ricorda i nomi di i visitori famosi di a furtizza.
  5. Liv hè un forte di pirate, chì appartine à i filibusteri portoghese. Oghje, a struttura hè abbandunata, perchè e pareti è a facciata di l'edificu sò distrutte.
  6. Nahl - una piccula fortissimu, errata in a muntagna di u stessu nome in u prossimu islamicu. Hè cunsiderata unu di i più belli è diffiuli di alcuni in u paese. U forte hè sipariu à u verde vergine di i palme di paese chì circundanu. I monarchi di a dinastia di Al Bu Said è à a Yaarubi allargò è hà rinfurzatu. E custrutturi utilizanu funziunalità di u paisaghju lucali è l'aspettu di u terrenu, cusì i parechji internu parevanu più bassi di l'esternu. I ventalli, e porte è u soffiu di a citadella sò imbruttulati cù appruvazioni elaborati.
  7. Jabrin - u forte hè inutu di parechji sicreti è leggje. Hè struitu in u seculu XVII è hà un sistema unicu di passaggi secreti cù trappule. A furtizza era un centru educativu è era cunsideratu u più bellu in u paese. L'estructura hè divisa in quelli di a donna è di l'omi, cum'è a Majlis (salone per a Cunsumara Advisory). L'interni imprese cù decorazione incisa di porte è ventali, è ancu cù l'altri graffi. Ci hè a casa di u tomba di l'Imam, chì era mortu in u Medievu.
  8. Al Hazma - hè statu custruitu in 1708 per ordine di u Sultan Bin Seif. L'attrazione principali di u forte sò 2 porti perfettamenti priservati, chì anu u disignu articu è l'inscriptions da l'Koran. In a citadella, i visitadori puderanu inspeccionà e torres d'armi, e teatri di fronte, i celluli per i prigiuneri è i tretti sottuele cù scala privata chì guverneranu fora di a furtizza.
  9. Nizwa Fort fù struitu à a fine di u 17u seculu da l'ordine di u Imam Sultan bin Saif Jaarubia. Hè una décorada cù a più grande in a torre di paese, da a cima di u quale abra un panorama breathtave di a cità è l'oasi di palma. Inoltre, a furtizza hè cèlibbera per a so porta attraversata incruciata in u stilu Omani tradiziunale.
  10. Forte Bahla si trova vicinu à l'oasi omunissimu è appartene à e strutture più anticu di u paese. Hè stata apposta per operazione di cummattimentu è ancu oghje hè dimensioni impressiunanti. A furtizza hè stata fatta da a ghjente di banu-nebhan da l'adobe in u 13u seculu. Hè custruitu un monicu di 12 chilometri chì circundava a cità, 132 torretgi e 15 porte. In u palazzu principe di trè stori sò 55 palese, è u palazzu stessu hè decoratu cù scrive è inscription in legnu. U situ hè alleata cum'è un patrimoniu da a famiglia di a UNESCO.
  11. Khasab hè situatu à a parti nord di a Peninsula Musandam . Da i finestri di u forte forte hè una stampa pacífica è pittoresca di u Strettu di Hormuz. Parechji visitatori venenu per vede sta panorama. A furtizza era custruita da u Portugallu à u seculu XVII, per esse capace di cuntrolli tuttu u cummerciale in l'area di l'acqua. U postu fù sceltu à cuncepimentu bellu, perchè ghjè ellu sò muntagni, deserta è mercatu. A Citadella compone di una torre centrale massiva è un palazzo.
  12. Taka hè una piccula fortissimu fatta di brique vistitu, chì, cù l'architettura, s'assumiglia à u casteddu di cavaleri-croati. Casi tutti l'abitanti di u forte pussedi 2 piani. In a citadella, antichi porte di legno, torrini, cocchi medievali, un dispacciu di cullezione, un arsenale è una presida per prigiuneri cù cambiette chjucchi anu statu priservatu. Quì pudete veddi antichi platti, costumi medievali, una grande cullizzioni d'armi è persone personne di usu di l'usu di i guverenze.