E liggi di u pensamentu

E ligami basi di penseru raghjunatu sò stati cunnisciuti da u tempu di Aristotle. E regardless of how old you and your interlocutor are, what are your occupations, status sociale è ancu ciò chì pensanu di a lòggica in generale, sti liggi cuntinueghjanu à operà è ùn pò micca esse rimpiazzati o eliminati.

Appricamu i liggi di u pensamentu logicu à ogni ghjornu. E ancu inconsciente sempre avete chì in qualcunu puntu sò viulati. Da u puntu di vista di a psicoluggìa, u rispettu di e ligami basi hè un disordine di pensà .

A liggi di identità

Questa lege dici chì qualsiasi cuncettu hè identicu per ellu stessu. Ogni annunziu deve avè un significatu in un ambiguu, cumprinzivu à l'interlocutore. E parolle sò solu usati solu in u so veru, significatu objettive. A sustituzzioni di cuncetti, articuli anu riferite ancu à a violazione di e lege básica di u pensamentu logicu. Quandu u sughjettu di discussione hè sustituitu da un altru, ogni parte si fa un sensu diversu, ma a conversazione hè perceivedu cum'è una discussione di u listessu cosa. Spessu, a sustituzzione hè deliberata è hà l'aiutu di induve una persona in falsità per un beneficu.

In russo ci sò parechje parole chì sò listessi in sonu è ancu ortografia, ma in parechje in significatu (omonomi), perchè u significatu di questi paroli hè revelatu da u cuntestu. Per esempiu: "Fur coat di viscose naturali" (parlammu di furna) è "Dug a mink" (da u cuntestu hè chjaru chì in questa scossa hè significatu una scossa di l'animali).

A sustituzzioni di u significatu di u cuncettu si conduce à a violazione di a liggi di l'identità, perchè ellu ùn hè malincipente nantu à parte di l'interlucutori, cunflitti o cunclusini erroni.

Spessu a liggi di identità hè violata da una vera idea di u significatu di a discussione. A volte una sola parola in a rapprisintazioni di i pirsuni individuali havi un significatu completamente differenti. Per esempiu, "erudite" è "educated" sò spessu cunsiderate sinone è ùn sò micca usati in u so propiu significatu.

A lege di non contradizioni

Trasfurmà da questa lege, seguita chì cù a verità di unu di i pinsamenti opposti, u restu serà necessariu esse falsa, inveci di u so numeru. Ma se unu di i pinsamenti hè falu, ùn significheghja micca chì u cuntattu hè necessariu esse veru. Per esempiu: "Nimu ùn pensa" è "Tutti tutti pensanu cusì". In questu casu, a falsità di u primu pensamentu ùn ave micca prova a verità di u secunnu. A lege di non contradicenzie hè vale solu se a liggi di identità hè osservata, quandu u significatu di a discussione hè micca ambiguu.

Ci hè ancu pensioni cunnessi chì ùn nè micca nigà l'altru. "Anu fora" è "vènenu" puderanu esse usatu in una sola frase cù una riservazione per una ora o un locu. Per esempiu: "Abandononu u cinema è viniste à casa". Ma à u listessu tempu hè impussibile di marche è vene in un locu. Ùn pudemu micca assicurà simultaneamente un fenomenu è nigà.

A lege di u terzu escluditu

Sì una stima hè falsa, poi l'affirmazioni contradictoria serà veru. Esempiu: "Anu avutu i figlioli" o "Ùn aghju micca figlioli". A terza opzione hè impussibile. I figlioli ùn ponu esse in modu teoricamenti o relativamente. Sta lege si cumpene l'scelta di "or-or". Ogni cuntradizioni contradictori ùn pò micca esse falsa, è ùn pò micca esse veru in u stessu tempu. A diversione di a legione previa di u pensamentu correttu, quì no avemu parlatu micca di cuntrariu, ma di penseri cunflitti. Più di dui ùn sò micca.

Lege di bona raggiuni

A quarta lege di pensamentu right hè statu scupertu annu dopu à l'annunziu. Sempisce chì qualsiasi pensamentu si deve ghjustificate. Se u manifestazione ùn hè micca tutalizatu è micca pruvata, pò pudè micca esse cunsideratu, perchè serà cunzidiratu falsu. Eghjiani sò axiomi è liggi, perchè ghjè digià statu cunfirmatu da parechji anni d'sperienza di l'umanità è sò cunzidiettu una virità chì ùn deve micca bisognu di qualchì prova.

Nisunazione, nisuna ragiuni o pinzeriu pò esse verificatu veramente senza chì anu evidenza pruvvista.