Lily-Rose Depp sarà a "face" di l'aranciu Chanel

Ricorsu diventò chì a bellezza Lily-Rose Depp participarà à a publicità di u novu gustu di TM "Chanel". A figliola di Johnny Depp è Vanessa Paradis, chì era solu 17 anni, avvirtulà u fugliale mitulanu Chanel No.5! Tuttavia, si nuta chì Lily-Rose, sta travagliu eredita. Prima, sti perfumi fantastichi fantannichi èranu publicitati da a so mamma, cantante è actress Paradis, ma in un furmatu "standard".

Young Lily-Rose, un fan di i riti suciali, hà digià avessi à i vostri abbunati chì hè piaceratu cù u novu cuntrattu. A zitella hè cuntenta è preoccupata, perchè ùn hè micca sicuru finu à a fine, se puderà rispete à u travagliu fugliatu.

U serviziu di stampa di l'empresa hà datu i seguenti cumenti:

"Lily-Rose ncorpora tutte e caratteristiche di a nova generazioni. A so simbulizie simbulizeghja u desideriu di libertà è a curazione di l'autore espressioni. Cunnisciamu chì sta ghjovana purtà a so bellezza è frescura à a publicità di Chanel ".
Leghje ancu

Un inghieru livellu per una carriera

Hè urganizatu chì u direttore suec Johan Rank riparti un picculu cummirciali cù Lily-Rose in u rolu di u tìtulu. L'premiere hè sceltu per u vaghjimu 2016. Stu video ripitirà u stilu di una campaña publicitaria simili cù Nicole Kidman. L'autore di u video, liberatu nantu à e pantaluri in u 2005, era Baz Luhrmann.

Nota chì l'annu 2016 era triunfante per a fede di a famiglia stella. Lily Rose hà "sparata" uni pochi volti. À u scogghiu vinni solu trè prugettu cù a so participazione: "Ioga Club", "Planetariu" è "Dancer". In l'ultimu filmu, diretta da Stephanie Di Giusto, Lily juga u rollu di una bella "sandali", Isadora Duncan.