Egli bianchi in un zitellu

In a norma di l'excrementu u zitellu hè di u lume giallu à marrone. In parechji rispetti dipende da l'età è a nutrimentu di i migghiori. Ma l'argumintazzioni biancu d'un ziteddu - ùn hè micca di u sensu di u fenomenu cumuni è, avendu scupertu, i genitori spessu a venenu per perplexità.

Quandu ùn avete micca panicu?

I raghji perchè un zitellu hè struvatu biancu pò esse parechji, è sò ancu innocu è periculosu. Di solitu, se u zitellu ùn anu micca sintomi d'ansietà supplementu: u dolore, diarrea, temperatura, etc., ùn hè micca ragiunata per u panicu. Per esse cunnisciutu ciò chì l'affucazioni bianchi significanu per un zitellu è per quessa si sviluppau, prima di tuttu, avete bisognu à attentu à a dieta di u zitellu. I causi cchiù cumuni chì formanu una fascia bianca in un zitellu:

Solu vi vùagliu scurdà si un zitellu per una di e ragiunate hè di marcatu cù un banchina blanches, cambià a dieta o dite micca i medicini, i femuzi acquistà rapidamente un coricu cume per ellu.

Quandu a cunsultazione medica urgente hè necessariu?

Eppuru, micca sempre, quandu l'ucechjaru ghjucatu di biancu - hè innocu. Piuttostu spessu, cù questu simpaticu i medichi di parlà di l'hepatitis. Inoltre, ùn si scurdate micca chì cù sta maladie u zitellu hà orulinu furiosu, u amaru di a pelle è di a proteina ocular. Se u zitellu hà tali sintomi, ci vole un ingaghjamentu urgente. Inoltre, ci sò parechje di altri malatii quandu u zitellu trasfurmate cù femetti bianchi, ma sò sempre accumpagnati da parechji sintomi. I più famusi sò:

  1. Infezzjoni Rotavirus.
  2. In questa maladie, u zitellu ùn anu staggiunatu, dispusitivi bianchi liquidi, vucanti è forte frebba (38 a 40 gradi). Comu regula, cù a infestazioni di rotavirus, u zitellu hè messu in un sughjettu sottu a tutela rigorosa di i medichi.

  3. Malatii di a viloria.

    A raghjoni da chì u fessee cambia a culore, si trova in l'impadronatore di i bile ducts, longu chì foglie foglie. E purtatu à questu pò esse cum'è cholelithiasis, colecistite bacteriana, pesti di a viloria, è vermi chì si sò stati in i duttori. U pacienti, in più di faresti brillanti, anu sempre u dolore in u hipocondariu in manu è l'urine scura.

  4. Malatii di u pancreas.
  5. Un attaccu agutu di a pancreatitis hè carattarizatu da un severu u dulore agutu chì circonda u parti suprani di u troncu. U zitellu hà un bagnu luminoso, diarrea, vomitu, frebba. U megliu per un zitellu in questa situazione hè un urigente chjamatu di u duttore.

  6. A malatia di Whipple.
  7. Sta malatia hè rara. U sintumu principale hè dicirru di prucessu biancu spamoso cù un odore spegatu. In questu casu, a cunsultazione di mèdulu hè necessariu.

Sedia in un zitellu

Ci hè questione quandu, in un prucessu, un fossu biancu hè stata trovi in ​​u zitellu, è, per regula, i genitori ùn sanu micca bè ciò chì ghjè. Una di e spiegazione per questa hè l'alimentariu digià. A maiò spessu, questa succede in i zitelli, particularmente quandu prima prupone un pianu pocu spiciale per elli. Sta cundizione ùn deve micca bisognu specialu è per un paru di ghjorni passa per ellu stessu.

Ma s'ellu si fece di u zitellu hà truvati vini bianchi, hè prubabile di parlà di colitis o disbiosi di u intestinu. Per rinfurzà sta divulugia, avete bisognu à un gastroenterologu è, probabilmente, un pruotologu.

Chjucchi bianchi in i prucessi di un zitellu - hè ancu un sintomu dolenu. Comu regula, sò cunsunità di u muccatu è vènenu in parechji sfumature: di u biancu bruttu à u biancu è u giallu. Clumps ponu parlà, chì u zitellu hà a so prufiette prutite o fistuli internu di u rectu. In questu casu, u mulinu si chjudaranu di dolore in l'annu.

Sì l'arghjunate anu u fogliu biancu chì si trovanu in u zitellu, u probabilmente chjamate a candidiasi di l'esòfuru, è u zitellu hà u restu di u lattu senza mituluggìa o di u mischju.

Allora, per vede un medico o micca, se u fugliale di u coloru pocu è truvatu, hè una materia di case. Semu deve esse ricordati chì si un zitellu hà orulinu furiu, dolore, diarrea, etc., hà bisognu di furnisce un aiutu qualificatu, perchè, com'è regula, e malatie cù tali sintomi ùn pasanu micca per elli.