Immunoglobulina contra encephalitis tick-borne

L'encefalite boricu-borne hè una infizzioni neurovirsu altamente peligrosa chì si trasmettenu per i muzzucchi (quì u nome). Per sta malatia di a natura, a frebba, l'avventura è i danni severi à u sistema nervu cintrali. A menzione, a malatia avanza cun consecuenzii irreversibile è ancu un risultu letale.

L'immunoglobulina umana contra l'encefalite bordughjosa

L'immunoglobulina, usata da l'encefalite bordughjosa, hè una suluzione cuncintrata di l'immunoglobulina umana, specificamente aislata da u plasma di donatori, chì u sangue cuntene un alto nivulu di anticorpi à u virus. A droga hè disponibile in ampoules sealed, ùn manca antibiotici è cunservatori. Comu stabilizatori, l'acidu amininaceticu si usa in questu meditazione. A droga aumenta a resistenza di u corpu à u virus di l'encephalitis purtatu è hè utilizzatu per u trattamentu è a prevenzione di emergenza.

Intruduzioni di l'immunoglobulina contru l'encefalite bordughjosa

A droga hè pensata à intramuscularia. Per avè preventivamenti, l'injectu hè fatta una volta, à una rata di 0,1 ml di serum per 1 kg di pisu corpu. Incezione repetita pò esse realizatu dopu à 4 simuli, se ci hè un periculu d'infizzione (truvà una persona chì ùn hè micca vaccinata in l'area di infezzjoni). Per a scopi medichi, a dosa è a frequenza di l'amministrazione di a droga hè determinata da u mèdicu.

A massima cuncentrazione di a sustanza attiva in u sangue vene in u piriu da 24 à 48 ori dopu da l'injezione, è u tempu per a rimolta di l'anticorpi da u corpu hè di 4-5 simpati.

Semu devi esse nutatu chì l'immunoglobulina hè più efficace se hè amministata in u primu 24 ori dopu una picculu fussia . A droga hè cunsiderata à effittivà efficace quandu vene à l'iniziu stadiu di a malatia, ma ùn hè micca putente di cummattià cù e ferimenti di u sistema nervu.

U pianu massimu durante quandu l'iniezione d'una immunoglobulina hè permessa hè 96 ora (4 ghjorni) dopu una morda. Se stu piriu hà sceltu, l'iniezione di sta droga pò esse fatta nunda di 28 ghjorni. A viulazione di sti règuli ponu purtari a cumplicazioni è un cursu più severu di a malatia.

Effetti sekondarji di l'immunoglobulina attache l'encephalitis tick-borne

Dopu l'injectu, e reazzione locale pò esse in a forma di:

Cù l'intruduzioni di l'immunoglobulina, ci hè una probabilidad alta di reazzioni allergii , perchè a droga hè spessu usata cù l'antihistaminis, chì pigghianu 8 giorni dopu l'ingezioni di a droga.

Persuniani cù e malatie allergii (asma bronchial, dermatite atopica, etc.), o chì tenenu una allergiunata di ogni natura, l'intruduzioni di l'immunoglobulina hè contraindicata.