I prugetti curative di u viburnu

Questu berry hè diventatu assai populari per a so capacità di neutralizà diversi malati. I pruprietà terapètique di u viburnu permettenu di includinu stu pruduttu in a terapia di e malatie vascular, i prublemi digestivu, i malatie di u sistema respiratorju è di u nervu. U vantage di a pianta hè chì tutte e parte di questu sò adattati per u trattamentu - fiori, scorcia e frutti.

I prugetti curative di u vermu vermu

In a cumpusizioni di sta pianta sò tali impurtanti per i cumpunenti di u corpu, cum'è pectini, beneficiali à l'intestinali, è ancu phytoncides chì inghjenenu l'attività di i bacteria. A prisenza di una varietà di vitamini è minerali permette di cumbattà l'avitaminosi è rinfurzà u sistema immune.

Un diuretic, hemostatic, effettu effittivu, è di una prupietà antiinflamatori, hà fattu a Kalina un trattamentu efficace à i malati cardiusi, l'hemorrhoidus internu è i malatii associati à pressioni.

I prugetti curative di a corteza di calyx

A decocuzione di a cortezza hè utilizata com'è modu per contrule i dolore spasmodedici, inflammazioni, sagnante. Inoltre, hè efficau per i friddi, perchè aiuta à dilute sputum è à migliurà a fine.

Preparate u caldo di sta manera:

  1. L'arburu finamente chopped (spoon) hè sporta cù acqua (vetru).
  2. Trasfiriu à u focu durante cinque minuti.
  3. Dopu avè filtratu u pruduttu, hè drunk una ora prima di u manghjà (duie cullettes) trè volte à ghjornu.

L'ùagliu di decucuzioni di l'cortezza è cù un sudore eccessivu di i piani è e mani:

  1. Una cucchiachare di materia prima hè foglia in un vetru di acqua per un quartu di una ora.
  2. Dopu avè rinfrizzatu, prucessanu i pedi è i pummi diversi volte durante u ghjornu.

I pruduzzioni curative di e raghji

U zucchero, fattu da frutti freschi di a pianta, hè drunatu per eliminà e pastigliale, nurmalizà a digestioni è migliurà l'appetite, è ancu cù diarrea è ictericia. Inoltre, hè presa com'è una droga di rinfurzà l'immunità è un mezzu per prevene l'infizzioni durante l'epidemica di i friddi. Pudete puderè manghjà una cullette di bachi quattru volte di ghjornu.

Hè utile per fà compressi da baga cù sensibulidiusi in a gola:

  1. I frutti sò strufinati è colpi in un dispusitore di acqua.
  2. Dopu a culinaria di circa una mitallu ora, aghjunghje u melatu.
  3. A mistura si spargiu in un pezzu di tissutu è fissatu nantu à u collu.
  4. A durazione di u prucessu hè una ora.

I prugetti curative di i fiori di u viburnu

Infusioni è decucchieri di fiori sò ricumandati per preparà per eliminà e raghie di a pelle, per finiscià u malatia di a garganta cù i friddi è di a currenti. L'infuzione di i fiori hè ancu a prupietà per salve i zitelli di scrofula è i prugne di i malatie.

Curative properties of viburnum in ipertensione

Una prupietà impurtante di u viburnu hè a capacità di regulà u metabolismu di u lipiddu è di riduce u cuntenutu di grassu in u sangue. Hè un effetti pusitivi nantu à a cundizione di u cori è i vini. Dunque, a pianta hè cunsigliata per aduprà per a prevenzioni di l'ateroesclerose è à e altri aghjustamenti assuciati cù dipositi nantu à i muri di i vini.

A pruprietà diurettica è diaculistica permette di corrigisce i prucessi metabolichi, chì hè cusì impurtante per i pessimi sottoposti. Per via di cunsumu regulatu di guelder, hà risurtu u tonu di u corpu è regulò l'attività di u sistema cardiovascular. Hè vale a dì chì l'osse di u viburnu sò ancu populari in a terapia, grazi micca solu à i so prupitati medicinali, ma ancu à u gustu. Hè ricumandemu per a rimpiazzari l'ossa arrustita cù u caffè per i persone chì sò trattati per l' hipertensione è chì ùn sò micca capaci di rinunzà u cafè. Una eddu di granuli pò esse cunsumati ancu da i zitelli.

Per a vasodilatazioni, hè cunsigliatu per bevande kvass nantu à a basa di farina è di viburnu:

  1. A palletta (300 g) sò stati fogghi in acqua (400 ml).
  2. À u stessu tempu, i frutti (300 g) sò stati fritti in l'acqua (circa 400 ml).
  3. U misure di pezzi, pour sucre à u gustu è portanu à foglie.
  4. Trasferisce u pruduttu in una buttiglia di vetro.