Reguli di cunnutta in i lochi pùblicu per i scoli

U fiancile adulti spessu imprudentamenti, chì crea un nùmmaru di difficultà per i parenti è i duttori. Se ùn avete micca sentu incunificate è senti amatu chì ùn puderebbenu sviluppà una persona cuscenza, hè megliu cumporta una discussioni puntuale nantu à u cumpurtamentu di i zitelli in locu pùbblicu. Questu sirve u zitellu in a vita più tardi, cumu prumove u sviluppu di l'autore-cuntrollu è l'autodisciplina.

Chì duverà un ziteddu sapete cunducta accettabili fora di a casa?

I reguli più impurtanti di cumpurtamentu in i lochi pùblici per i scoli sò longu sviluppatu, perchè u vostru figliolu solu avè bisognu à amparà à l'appiechi in a pràtica. Sò cusì:

  1. In ogni casu l'u studiente hè stallatu - in a strada, in u parcu, à u stadiu o in u teatru - e règule di l'etica di u cumpurtamentu di i zitelli in locu pùblicu, deve aderisce necessariamente. Cusì, u rigalu strettu di e reguli di u trafficu è l'utilizazione di trasportu publicu ùn hè micca minatu. A cultura di i cumpurtamentu per i zitelli in locu pùblicu prumove chì i giovani attentamente è educatu tratta l'anziani, i ghjovani invàlidi è i zitelli. Spiagnate à u zitellu chì ghjè impurtante per piglià a cura di una persona di altru, dettu a manera di trasportu in e categurie di passageru, mantene a limpezza nantu à a strada è in i stabilimenti publichi è ùn seguitanu indiferente à l'azzioni indignu di i pari.
  2. In i regule di cumpurtamentu in i spazii pùblici per i zitelli, hè chjaramente bè indicatu chì, senza un adultu, un zitellu di 16 anni pò camminà solu solu à 21 ori, è in vacanze - finu à 22 ore.
  3. Se un adulescente voli divertimentu cum'è per andà in una festa, una discu in un club, un cuncerta di roccia è altri avvenimenti interessanti, hè inùtule per vede micca. In ogni casu, briefings per i studienti di cumu si cumportanu in i posti pùblici, nimu hà abbandunatu. Fate un enfasi in u fattu chì u to figliolu ùn deve esse distendu più tardi di 20,30 durante u cursu è à 21,30 durante a festa, finu à ch'elli turnà 16. Categoricamente, unu ùn deve micca entre in conversazione cù straneri o oltre intornu cun elli - questu prumove per regule di safety in locu pùbblicu per i scoli.
  4. Assicuratevi chì u zitellu cunnosci chì u cavallu nantu à a strada in i patinati, i bicchiari, scooters, skis o patine hè periculatu per a vita.
  5. Hè ancu inacceptable, periculoso è periculoso tali cumportamentu in i posti pùblici per i zitelli, cum'è beviatu in a strada, eddi alcoolichi è prudutti di tabacco, cunfrattamenti cusì boni è risati, parcheggio per passatori. Ùn pudete ancu fà e bonfire in u tribunale, nassi in ogni acqua in i posti chì ùn sò micca adattati per questu, è dinò in i passi di u trasportu pùblicu.