I servizii psicologichi per i zitelli

U periodu adulescente hè assai difficiule per u zitellu. Ci hè parechje difficulu difficili per capiscenu, cumunicà cù i pari e anziani. L'adulescente hà una duali intelligenza d'ellu cum'è una persona, per una banda hà capisce chì ùn hè micca più chjuca, ma à u stessu tempu ùn ùn permetti micca tuttu ciò chì l'adulti.

Complicà sta stanza hè u primu amuri, spessu micca riffidu. L'adulescenti ponu truvà difficiule di sprimassi i sentimenti o vice versa - ùn sò micca sapè cumu cuntrollà. In cunsiquenza, ponu esse chjappu in elli, o cumandenu accussi provocative, sfida à una sucità senza cumpressione è cinghje per elli.

Per ùn avè micca pruvucari à un zitellu à rachage à l'azzioni, aiutà à sopr'à u periodu difficultu di cultivà, hè chjaru cumportamentu i sapimenti psicologichi per i scoli. Seranu aiutà à rinunzià a tension psicologicu di un adulescente, amparate à spressa in correttamenti i so sentimenti è l'emozioni, cumunicanu u so puntu di vista à l'altri.

I giovani psicologichi è esercii anu rializatu da un psicologu di scola, preferibile una volta un mesi. Dopu l'analisi di i sapè psicologicu, i zitelli chì anu dettu entrenamentu individuale sò sappiutu.

Per preparà e zitelli per visite regularmente à un psicologu è per salve di i cumplicati (in spessu adulescente sò vargogna da i psiculoghi, credi chì si necessavenu per trattà un cumpurtamentu inadegwate), unu deve aduprà cù gruppi psicologichi cullettivi.

Giochi psicologichi per a unità

«La Magic Key»

Avete bisognu à piglià una chjave periute è corbarla à a fine di una sita larga longa. I zitelli addiventanu un circhiu è passanu una chjave cun una corda in u cima di a robba (si passa da u collu di a sudaria è si stendi nantu à u fondu). Cusì sò tutti stati attaccati à l'altri.

U facilitadoru facilite l'istruzione chì tutti duveranu esse realizatu simultaneamente - saltendu, crouching, stomping, etc.

Dopu à l'intriga di i participanti a marcazioni mellissimi, ci vole à cunfittà una per una.

Dopu pudete colpi la chjave in un locu impurtante in a classe, cù a scrizzione "a chjave chì ci hà apertu à l'altri".

Giochi psicologichi per a cumunicazione

"Speak or act (variation of the" bottle ")"

U zitellu siegghianu in un cercolu, in u mezzu è mette una buttiglia. Cù l'aiutu di u cumentu, u primu participatore, chì ghjientanu l'buttiglia, hè sceltu. Pidava qualunqui question à quale ellu hà indicatu u collu di a buttiglia. Ellu deve risponde a pregunta veramente o esce cumprenda assignatu da u primu participante. L'interessu hè chì u participante ùn sape micca a quistione o a cumpitenza. Prima hè bisognu à dì: "Speak or act."

Se u participant, dopu intesu a question, ùn vole micca di risponde, allura hè datu dui tarei o hè eliminatu (micca cunsigliatu).

Ritratti Psiculogichi

"Discussion"

Da a squadra elisa à cinque persone. Sò fatti cù un modu di cumpurtamentu di a persona è una spiegazione di cumu si cumportanu. Senti davanti à tutti l'altri.

U tema di a discussione hè sceltu:

U tema pò esse qualcosa, i zitelli eluguu a quistione interessanti o offerte un listinu di temi tematicu.

In i carti, i cinque participanti anu da esse l'urganti:

  1. A prima carta hè u organizzatore. Questa persona si ponuta l'opinione di ogni participant è prova di scumpiggiarii da quellu chì hè statu dichjaratu, piglià in contu di l'opinione persunale. Parlà per tutti, ma à u listessu tempu parra cù l'altri participanti.
  2. A seconda carta hè una polifnicia. Argumenta constantemente cun tutti chì appellu à quellu o espresse ogni puntu di vista.
  3. A terza carta hè l'uriginale. Esprimi l 'opinioni più altissima è e solu suluzione à u prublema. Quarchi pò esse capiri sulu. Un pocu attivu, dice solu ciò chì pensa à quattru volte in tuttu u ghjocu.
  4. A quarta carta hè u catering. Oghje cù tutti, assentimenti per tutti, solu per ùn ùn entra in cunflittu cun qualchissia.
  5. A quinta cinqui viaghja. È assai forti è attivamente à persuade à ognunu à u so puntu di vista, spessu sottumetteule à i participanti cù quale ellu ùn accunsente.

Sceglite i ghjuculi psicològichi più interessanti per i zitelli, è puderà aiutà à risolve assai prublemi ogni ghjornu o pirsunalu.