U Microwave ùn calianu micca, ma travaglia - chì faraghju?

Aiu quarchi 10-15 anni fà, un forno di micru hè una rarezza per parechji. Ma avemu avemu cusì cusì cun l'assistente di cucina chì no pensemu più a so vita senza ella. Sfortunatamente, certeva chì u micru hè anu fattu di scumpari - ùn caldu, ma viaghja a rachetta . Sta situazione ùn hè pocu cumuna è da quì sò parechje pezzi.

Cosa da fà quandu u microondas hè rotta - ùn caluneà, ma opere?

Prima di tuttu, hè necessariu d'assicurà chì u dispusitivu hà cessatu di realizà e so funzioni per raghjone elementale. Succe chì u furmellu da micru hè dèbulu calda o ùn calune nantu à tutte e cose, ma u travagliu, è da quandu u primu cosa di fà hè solu lavà da l'internu.

I particuli di grassu chì scattergianu nantu à u calchendu, è ancu pezzi di l'alimentariu accumptu à u muru di u luntanu, è sottu à u pilu assorbanu e microchiaghi, è i prudutti ùn calientanu micca o calentanu sanu.

Per lavà in modu lavuratu u micru , l'usu di un detergentu leve. Ma prima questu, un dispusitore chinu di acqua fervente hè messu in u dispusitivu. A mezzo l'annu dopu, i partículi siccati nantu à i muri sò imbottiti, è unu pò prucede per desinfectà a superficia interna di u microondas.

U sicondu fattore chì provoca un poviru rolu di u dispusitivu hè a canzuna di valdi in a reta. Pò esse insignificante è forte forte, è u gradimentu di a rivolta dependerà da quandu u micru hè furnitu.

Cumu riparisce un micru, siddu ùn calda micca?

Ma si u micru era lavatu, cuntrolledu per vede s'ellu hè stallatu in a retazione in 220 V, è u dispositore ùn hà micca travagliatu, allura i seguenti puderanu causari più seri è causanu un furmazione:

Comu pudete vede, i ragii di u sughjettu quandu u micru u stufa ferma a crescente di manciari, ci sò parechji, è per esse cumpresendu questu, hè bisognu di avè, almenu, nuzzioni minimu nantu à a struttura di st'auturizatu elettricu.

Arminate cù a cunniscenza nicissaria, è dinò l'urganisazione per operazione di u microondas, pudete cumenciu per scopre i raggiuni di u sughjettu. Ma se pudete furnisce u dispusitivu per riparà, hè megliu per fà. Dopu tuttu, specialista in u centru di serviziu cunnisciutu assai megliu cum'è u pratichi cumunu di aiutà in questa situazione, utilizendu mudeli di diagnostico.

Se tenite cuncettazioni nantu à a struttura di u dispusitivu è l'utili chì avete bisognu, pudete pruvate à affruntà à u so propiu:

  1. Prima di tuttu, utilizendu un ombmèteru, verificate u sensoru in a porta, è dopu chì sò digià principiatu à rinfurzà a porta di u tappe si u sensor era in modu.
  2. Avete bisognu à verificà u fusible - s'ellu ùn hè micca sbagliatu, allura tuttu hè in modu.
  3. Dopu fattu, cumincianu a prova a fusion d'alta volta è fuschia nantu à u transformador - se ci hè resistenza, pudete avè esse cercatu a causa più.
  4. Se u multiplier-diode è capacitore falla, l'agulla di u testatore ùn si move micca. Ma si sò travagliadori, a freccia fluveru.
  5. Hè bastatu difficili per verificà a làmpera elettromagnetica, à dì u cundenser à u filtru. Prima di prucederà à a prova, hè necessariu di esse realizatu una alta - per un attrezziunariu speciale, à u turnu, cercate e tene à u corpu di u dispositivu. Dopu questu, una sonda hè posta nantu à u corpu, è l'altru in a terminal da u condensore.
  6. Avete ancu cuntrollà u primariu (u primu chjappu di u capacitore). Hè avutu una tensione di almenu 220 V.
  7. Se a causa ùn hè micca truvata, solu l'magnetunimu resta - una lampera radiatativa radicali. Puderia esse in modu di travagliu, ma cù cuncessu dilutati o distrussini. Dopu avè cunvinta in u so bonu statu, hè necessariu di pruvà un filamentu - in cundizione di travagliu chì u testatore vi falla di 2 à 3 Ohmi.

Ma se dopu a verificazione a raghjunazione hè stata mai truvata, avà sempre tenite contactu cun specialista - forse perchè durante a prova, ci hè statu un errore.