Cumu pardunà a testa?

Lie, tradimentu, "cuteddu in u spinu" da qualchissia chì era vicinu è insubitubile. U sensu di resinzione si trova in istante, è pò stà per a vita. Senza disgustata in l'anima, l'odi, a bassedda disappruvazioni è l'altri pensioni negativi pò danate seriu à a vostra salute. Ma à l'altra banda, cumu truvà a forza di scurdà e vie greghje è cumincià à novu? Vi parleremu di questu.

Cumu aprile à perdunu l'offesi?

Prima di capiscenu a manera di ridivà di u sentimentu di resinimentu, hè impurtante per capisce quale hè questu sensu è per questu. Sicondu a psicoluggìa, stu cuncettu hè carattarizatu cum'è un sentimentu chì una persona si sviluppeghja in una situazione chì l'ingiustizia, l'ingannimentu, l'insulte, ingratitudus sò cumete contr'à ellu, etc. Questu hè dovutu à a discrepanzia di e so aspettazione à u cumpurtamentu di a persona chì infatti l'offisa.

Tutti vivenu da certi patti è cuncetti di ciò chì hè bonu è ciò chì hè male. Questa pensazione hè statu assaiculatu di noi di a zitiddina è hè educatu cun un sensu di dignità. Sì una persona hà stu sensu troppu altu, invece qualsiasi atti chì ùn sò micca appruvati à a so persona sò offensiva per ellu. Sì, da a zitiddina, una persona era insignata per esse più di critichi è insulti, in parechji casi, ùn hà micca attentatu à u fattu chì e so expectazione ùn anu micca coincide cù a realtà.

Allura quantu vo risponde à l'offenda? Ci hè quì situazione quandu hè diffesu di attentu à u dannu morale fattu. Ma cum'è dichjarini, i dèbbuli ricorda l'offiżi, è i forti ricorda l'infrontori. U primu reazzione à a umiliazione hè a vulintà di vendetta è di u dulore in risponde. Ma in a maiò parte di i casi, serà solu per via di u tempu. Forsi, hè solu per voi chì l'attu di una persona hè offensiva, è quellu chì hà dettu ch'ellu ùn vulia micca chì ghjè u male. Cumu per esempiu, per pardunà un insulte à un maritu chì ti ti piace, ma in virtù di u so caratteru culpò un attu d'insultae, seguitu solu i so interessi? Per fà quessa impedisce u scantu. U teme chì un'altra offensiva serà da seguita da l'altru; anu da esse tradutu o insultati. Ma pudete micca prevede cusì in anticipu. Per quessa, si devenu esse cumminciate e forte persunalizazioni chì ùn anu micca vende nantu à i so delittori è ùn anu micca scappatu à u so livellu. Tali gente sapi cumu per trattà cù l'insulte, sopravvive per un pocu tempu, è da o perdone è dumandate ch'ellu più di questu ùn hè micca nuvellu novu, o ùn pruvà micca fà affruntà in a so vita più longu cù quellu chì hà fattu.

In casu d'autosupestionazione di sta tipu hè pussibule cun difficultà, vale di ricurdà chì tutte e negativu chì salvate in u vostru cume ti manca l'energia positiva chì e vostre amare. E postu ch'ella hè impositu surviglià l'offiziu devi di qualchì manera, pruvate micca solu per distressa mentale di u negativu, ma ancu per fà un certu di tecniche speciale.

Cume faciule hè di scurdà un insulte cù esercizii

Perchè hè desirabili per perdone l'offisa senza vendetta, pudete fà in a vostra imaginazione. Qualcunu impedisce mentale per dirigisce u negativu contru l'offender. Per abusingallu certamenti ùn hè micca necessariu, ma un parechje ripetizioni di l'esercitu dopu pò purtà in gran dulce l'statu di mente è ùn ne ùn causanu micca dannu special:

  1. Pigliate una pusizione cunclusa, cercle u to ochji è rilassate. Imagine queste o quelli chì ti lastimate. Cumu si vulete vultà? Chì avianu a surviglianza o fate per voi per pardunate? Imagine una figura di a vostra vindetta in tutti i culori è di dati. E guardate sta foto in a vostra testa, finu à quandu avete bisognu di vede chì i vostri abusers soffrenu è riceve ciò ch'elli meritanu. Poi perdona è sentite un sensu di satisfaczione da u passatu negativu.
  2. A seconda manera di liberallu un offisu hè di travaglià cù un cumpagnu. A Vicinanze quellu chì deve esse una persona chì site cunfidendu. U so rolu hè di sustituverà qualcosa chì hà smurzatu. Certeghjate i vostri ochji è imagine chì invece di un sociu avete un abuser davanti à voi. Inoltre, cù i vostri ochji chjusi, dà una attitudine pusitiva: "Vuliu per pardunà per ...". Avete parlatu finu à chì senti un sensu di sollievu, è ùn dicerete micca qualcosa chì hè stata zuttata in l'anima versu u abuser.

Ogni omu deve decide per ellu stessu per pardunà un insulte. Ma ricordate - pudete furore tutte a to vita cù furore è indignazioni, avvilinate a vostra vita cun un negativu. È pudete abbandunà u tortu di u mondu, dispunibule di a carica di pensiunette displegati è dà l'alegria à sè è i vostri amare.