Pouring watermelon nantu à una zucca

Ùn sò tutti i horticulturi è l'agricultori di camioni sò furtunati per cultivà i so prudutti in un clima cálido. Ma voi vulete cultivà assai frutti è ligumi, da i zitelli. Chistu pò esse fattu cù vaccinations. Per esempiu, i dulgiamini sò vaccinati per una lagganaria di calabacina o una pompa di buttiglia.

Cumu puderà plantà u sandia?

In pratica, a inoculazione di sandia hè pussibile nantu à alcuna pumpara, ma solu l'lagenaria hà una bona resistenza à u fruttu, quandu e altri piantini fòrmanu u so criscenti. Questu hè u scopu principale perseguitu in questa prucedura, perchè a dulce finisci di sviluppà si a temperatura quede sottu à 18 ° C, è questu hè abbastanza cumuni per i regions friddi ancu in l'estiu. Inoltre, u pescheraghju di u melone hè Fusarium, ùn teme micca una zucca, è per quessa hè ideale per u target di vaccina.

A maiò spessu e assai produtivu hè di inoculà una castagna di una zucca da una cunvergenza. Questu hè un metudu simplici induve u principale, lentitudine è precisione. Pigliaremu dui ghjovani paru di circa a stima età è grandezza.

Prima di pruduce u dulce nantu à una zucca, avete bisognu di preparà l'arburuchju limpiche per incisione. Pò esse una spade o un cutidiano finchju. 2-3 centimitrii sopra u puntu di a crescita nantu à dui pianti, a incisione hè intrecciata, quasi verticamenti, cù solu una ligera inclinazione, una sola, l'altra. Dopu chì quellu zicchinu hè "posta" annantu à l'altru.

Dopu à sta inoculazione, u situ di a fusione hè stata presa prublemi è fissi cun cinta o cinta. A vendita hè pussibule cuncrete un capigliatu di vaccinazione specialu, ma, sicondu rivista, ùn hè micca justificà u so propiu.

Dopu dopu quattru ghjorni, cogliu u dulce da a radica, è cuminciò a ricivete manciari attraversu u sistema radicali di a zucca. In questu modu, i cucumari sò ancu posti à crescenu i pruduzzioni in regioni freschi.