Lobelia - crescente da e zesi

Lobelia - una pianta charming, abundante in tuttu durante l'estiu è u vaghjimu. Rifreti à a famiglia di Lobeliana, è sicondu parechji rapporti - à u campanile. U locu nativu di Lobelia hè Sudafrica, è ci sò circa 360 spezie in u mondu, a maiò parte di quali sò perenni . In i nostri cundizioni climatichi, soprattuttu una di a so spezia hè cultivata - lobelia erinus è da quì, solu cum'è un annu, postu chì in una sola tempia calda manegna per passà tutte e tappe di a vegetazione.

Hè amatu particularmente di i ghjuridichi, perchè i so fiori bianchi, blu, lilli è i fiori sò stati assai impressiuni cum'è e lattice di fiori è l'ampel (cascata) cumpunimenti in i macchi di fiori. Una pianta adulta implica un care minimu, ma ùn hè micca cusì faciule da cultivà da e mane. In ogni modu, stu mètudu hè attivatu da i ghjovani principianti è di i sapienti chì anu u sicretu propiu. Cogghiate cunsigliu i peculiarità di a pianta di lobelia in piantini.

A cultillaria di lobelia da e zitelli

I Mudèli, è ancu i culturi adulescenti di Lobelia pudendu cultivà in parechji manni, u cumpletu principalu per quale ci deve esse sbagliatu è dulcezza. In i cundizioni di a crescita di crescita di casa, pudete piglià un mistieru preparatu pè i pianti interni è i pillettes. Pudete limità i riscaldà e cogliu u siveru in anticipu, in u turchinu di u turchinu à a muntagnera bluccatu è fertilizzanti organici. Ma ùn esce micca - u troppu acqua pò ancu affettuaratu in a sussurria sussurria. U sustratu rematu debite trattatu da parasites - per questu pudete scaccià bè cù terre è acqua fervente è fate guardà finu à a semente chì hè stata pianta in l'apertu.

Quandu si deve fà cuddà à e piantini?

In a quistione "Quandu pè pudè soglià u canavu?" Pudete risponde in unequivocale: prima cosa, megliu. L'Optimum hè u piriudu di u principiu iniziale di u feraghju. Questa furia hè spiegata da u fattu chì in i primi stadi di u so evoluzione u lobelia cresce assai pianu, anchi i primi rimisimi pò appartenent à 1-2 simpresi. A piantazione di e piante da a pianta hè fatta da Abril à Maghju.

Cumu vulete cultivà da e cummerciu?

Cum'è un cuntainer per i mudi, pudete piglià una forma improvisi cù una altezza di i costi di 2-3 cm. Pusitemu u sustegnu preparatu in un pallet, comprà. I Seeds di Lobelia sò chjucchi, perchè ùn hè micca cusì faciule per distribuzione ancu per a superficia di u solitu. Per fà questu, pudete utilizà i metudi siguenti:

Da quì, i semen di lobelia ùn deve micca bisognu à esse coperto cù a terra, cum'è a maiò parte di e altre crescente - si righinu in lu lume. A sembra di densu si deve esse evitata, finu à quessa, sarà difficiule per favvi di i pianti.

Dopu frà seeding, u cuntinuu cù e sali pò esse cuparti da u glass and polyethylene. Tutti i ghjorni sò bisognu di ventilà, peri puliticamenti u cundensate cù una napulita. Cusì, hè creatu un effettu in serra chì aiuta per mantene a temperatura à u livellu ottimu di 20 ° C, chì hè particularmente impurtante durante a pianta in u feraghju. In casu di una illuminazione naturali insufiunanti, deve esse stampatu Sementi ancu cù lampi. Prima di l'emergenza di rippli di frutto hè megliu fattu cun un pulverizador. Allora pudete aduprà una siringa per a irrigazione.

Quandu si cresce i variità di l'arburetti in Lobelia durante a fasi di creazione, puderete falla un pocu - questu ferenu a ramificità. Dopu à e piantini sò diventate forte, hè divisu in arbusti petitsi è trasplantati à a terra aperta à una distanza di 10-15 cm l'una di l'altru.

Dopu à a fine di i primi buglii di rimanzera ribelli hè ricumandatu per cutà à u so fondu - da turnaranu rapidamente annantu à novu è fiuranu ancu più intensivamenti.