Chì vede a varie aghjusta?

U zitellu in una età primiata spessu sottu una malatìa cum'è a varicedda (varicedda). U mutivu di u malamentu, hè un virus chì ferma in u corpu dopu una malatia per a vita. Dunque, un omu pesa sempre da una varicedda. In i zitelli, sta maladie passa più spessu. Hè assai più faciuli per tollerà di l'adulti. L'urigine di a malatia hè una persona infettata in u periodu d'incubazioni, o chì hà digià sviluppatu rashes. A vaghjime veterinaria hè trasmessa da i fogli in l'aire, è cù u flussu di l'acqua sprejendu longu distanzi, ancu à appartamenti vicini.

Per principià u trattamentu propiu , hè impurtante per i paisani cunnosce ciò chì a varie aghjusta è quantu dura per i zitelli. Ùn hè micca difficiule di stabilisce un diagnosi, ma i granelli in un stadiu iniziale di a maturazione pò esse cunfondati cù allergii, picurati di l'insecte. Determinanu chjamate u tipu di malatia per aiutà i cunsiglii medichi.

Cumu si cumu parechji cumuli di vellinu?

U signali principali di virulina hè un racu. Un ragiunamentu di a varlega hè faciule per sapè. I pimplesi di Ripitzione di a varicata passa per varias fasi:

  1. In u corpu di u zitellu sò cullezioni di rocchi rocchi cù un diametru di circa 10 mm, assimigannu a un muccuni d'un insettu.
  2. À u situ spotted sò furmiculate da bombe, cun u liquidu amarulu è trasparenti.
  3. U cuntenutu di u pimpiulu saranu nuvole è sò coperto cù crosta.
  4. A superficia di u rash gradualmenti hè diventa, marrone, l'acne sparisce.

Passendu tramezu sti fasi, rashes nantu à u corpu di u zitellu sò stati à dui à trè simane. In casu chì u zitellu ùn i pentaiali è i pimpi, scumpressanu, ùn sò micca persone è cicatrixi in u corpu.

Per riferisce se u zitellu hà a varice, avete bisognu à observà ciò chì hè stata rash, chì accuminzanu cù a seconda fase di a so maturazione.

U caprettu cù a varugia hè più preoccupata per a prurite. Pruvucò sta sensazione spaventusa di sudore. Per rinfordu, avete bisognu di ogni ghjornu in un bagnu frescu, agghiuncennu una soda di pocu à l'acqua, è cambiassi a ropa regularmente. Hè ricurdatu ancu per scurzà i unghji è lavaghite e mane à spessu, è à ghjorni mancianu guanti di cuttuni per quessa chì u zitellu ùn ripara micca in a so tinia.

Se u zitellu, chì hè culpitu di a varleferra, ancu pittendu u rash, pò puderevà à infezione pustulari - staphylococci, streptococci, pneumococci, è da induve - in l'apparizione di pustule è più tardi, cicati. In casu chì u zitellu ùn combina i pimpiuli è si sparanu micca, i dimples e scars (pockmarks) nantu à u corpu ùn sianu micca.

Chì vede a vaghjella?

A varicchia à u primu s'assumiglia à un friddu ordinariu è pò esse accumpagnatu da a frevi, da da u malu di a lotta, a dèbbitia, l'anoreksia, à quandu u vòmitu è ​​a diarrea. Assicuratevi à questa stage di a malatia chì u zitellu hà a varicezza, se pensendu micca solu di queste sintomi, ma vede ancu ciò chì hè a pelle di u paci. Eruptions in 1-5 ghjorni in ogni locu di u corpu, fora di a testa è a faccia. Duranti stu periodu, a temperatura righjuntaghja à 38, quasgi 40 gradi. Nuovo pimples di u ventu si prisentanu à intervalli di 1-2 ghjorni è copre u corpu tutale di u zitellu (troncu, scalp, faccia, genitali, bocca), solu i soli è palme. Erupzioni assai dulurosu di a virulida nantu à a mucosa orali. In certi casi, i pimpi cuntinueghjanu appare à 7-9 ghjorni, è à volte à 14 ghjorni di malatia. U zitellu ùn cede a vende da l'infizzione di u ghjornu 5 dopu à l'apparizione di l'ultimi pimple.

Fortunatamente, i zitelli sò micca tollerà sta malatia facilmente è senza cumpressioni. Spessu in i malati cù a varicchia, u benessimu ùn si deterassi, u zitellu pò ancu esse attivu. Purtatoghji purtà à sta maladie infante, adulti è zitelli cun rash severi severi.