Pulitica in i zitelli

A poliomielitis hè una malatia infecciosa seria rara transmituta per l'aeròveru è fecal-orale (cù mani saru, ghjucate, alimentariu) per mezu.

In i paesi di l'Auropa è u CIS, prublemi nis-registrazione hè dovutu à a vaccinazione massima. L'intruduzioni di a vacca produci una forte immunità à a malatia per un periodu longu.

I figlioli sò più suscettibbli per infezzione prima di l'età di quindicina. Rari in i ghjovani. À l'età più vechja, nisuna infizzioni sò stati registrati.

Signori di poliomyelitis

In i primi cungressi ponu asimulitanu.

Siccomu a malatia hè causata da infruenza di u fluidu cicentriculus, in a mità di i casali parassia di i membri.

Pulitica - trattamentu

À i primi sintomi di a malatia, hè necessariu di passà un studiu di laboratori. Se a virità hè stata detecduta, a pacienza hè ingressu è crea cundizioni favurèvuli per alluvià a cundizione, è ancu retazione di i sintomi parititichi. U zitellu devenu furnisce u restu, un bedu particulari, piglià e misure necessarisi per evità a lotione di pressione, dà droguesu immunomodulatori è vitamali di u gruppu B.

Poliamonita - cumplicature

Quandu u virus à a polio righjunghja u sistema nervu cintrali, o infruie a spine, a paralizazione succède, e funzioni di u mutore si disturbe, u discursu è l'attività mentale addiventanu più difficili. I limbs tude u crescitu è ​​u sviluppu, deformate. Se a malatìa pò esse detectata in u tempu, puderà esse impeditu l'occurrence di cumpulatorii. Dopu a cura completa, ùn sò micca traccia di a malatia.

E cunsicenzi di a poliomyelitis

A meza di i casi, una persona chì hà ricivutu un virus da polio pò esse un trasporatu di questu, senza mai avè avutu. Sì a maladie si sviluppau senza paralisi, una risturazione completa di u corpu senza effetti residuale è disturbi hè garantita. Dopu à u trasferimentu di paralisi, a minzione, la distortia è a distrofija di i membri, temporale o di vita, hè pussibule. In casu chì a paralisica righjunhe u diafragma, u risultu letale ùn si pò prevenibile deguttu disruptione severa di e funzioni di u sistema respiratorju.

Qualunque fà una vaccinazione contra a polio?

Ancu prima di l'iniziu di i 50 di u XX seculu, a malati cù a poliomagnaccii righjinu u caratteru epidemiulogicu. A pulverulitis di u zitelli assassinu cintinara di millaie di persone in u mondu.

Ma grazia à l'invenzione di a vacuna, a maladie hè stata eliminata in tutti i paesi di l'Europa, in Chine, ecc. Oghje, anu registratu menu di mila infezioni annu. Epidemici attuiscenu in paesi cù un liveddu di vita limitata - l'Africa, Nigeria, etc.

In i paesi di u CIS, i vaccinati sò stati mudificati à i zitelli, sò resistenti à poliomyelitis.

A vaccinazione massiva hè realizatu annumente da i culmi novi à quattro, quattru è sei mesi. Ripet inoculazione in un annu è mezu è dui mesi dopu. L'ultima vaccina si trova - à quattordici anni.

Ùn ci hè micca di puliziazione di pulizia, u trattamentu hè esecutatu cù l'aiutu di crescente i membri, a vitaminoterapia è a gimnasia specializada, chì aiuta à restaurà funzioni di muturi.

In cunseguenza, a vaccinazione hè u metu più efficau contra l'infizzioni cù u virus. A prevenzione alternativa ùn hè micca statu identificatu.

Ma contru à u fondu di u fattu chì u numaru principali di i zitelli hè vaccinatu, in casi raru, pudemu ricusà di vaccinate. Siccomu a malatia hè quasi eliminata è infettata hè assai difficiule.