Cumu pardunarè per i sbagli di u passatu?

Tuttu hà qualunqui una pussibilità pusitiva è negativa. Questa hè a vita, è ùn hè micca solu di cuntenii momenti, ma ancu di disappruversi, misurelli è sbagliati. Nimu ùn trova a forza per accettà a so vita passata è si purga, anzendu a furia, furore è cundonducenu à una neurosi permanente. Cumu pardunarè per i sbagli di u passatu, avemu dicu in stu articulu.

Cumu pardunarè per i sbagli di u passatu - cunsiglii di un psicologu

Prima di tuttu, hè bisognu di capiscenu chì ciò chì hè stata fattu ùn pò esse micca correccione, è cusì ùn sia micca pussibule di cambià nulla da l'autore flagellazione. Tuttavia, pudete praticà u vostru statu di mente, se dumanda u pirdunu da a persona chì occupanu i vostri pensi . Iè, ùn hè micca cusì faciule, soprattuttu s'ellu ci hè certi certu chì riegarà micca bellu, ma quantu a retazioni, definite avarà diventatu simplice per semplice perchè tù stessu falla stu primu passu. Quelli chì anu interessatu à perdone per i sbagli, se a persona chì hè statu smurzatu di voi hè stata mudificata à un altru mondu è ùn pò micca dumandà u pirdunu, pudete cunsiglià per voi a cunfessioni à u preti è riintende in i vostri peccati.

Truverete certe voli di cunsulazione è sarà più faciule. Parechje persone ùn pensate micca à pardunà i sbagli, ma questu hè un rigalu chì una persona faci à sè stessu. U samoydstvo permanente porta solu à i neurosi è e malatie, è l'aghju chì un omu pò fà hè per scuzzulò a so caghjata cun cinti. Viaghjà in u passatu, pare avemu stati peghjuti, stà vicinu di elli ancu u prisente è u futuru. Hè u tempu di cambià tuttu, annunziendu u mondu poétively è cù a listessa vuluntà à perdone à l'altri per i so sbagli, perchè no piacem à nimu, sapi quantu hè dura per vive cù una carica nantu à u vostru core.

Per fighjà di i limitazioni è i porsi puramente umani, una persona si face più di gratis è si sviluppa sopra u problema. Ùn detechja chì preoccuvalla, è ellu a destinazione per a lezziò è l'esperienza insignate è crede chì più di questu in a so vita ùn hè micca successu di novu.