Chì hè deja vu è perchè vene?

Probabilmente, ogni persona in a so vita, almenu una volta intesa o era familiar cun una situazione cum'è deja vu. Hè un momentu chì avete digià passatu - una reunione, una conversazione, gestiti è di frasi, pari chì avete digià avà sta storia. Per questu causa hè sbucchette perchè u persone di dumandà dumande è pruvate à studià stu mumentu in quantu dittili quant'è pussibule.

I scienzi sò pruvatu chì u sicretu di questi effetti si trova in funzioni di u core, ma nimu hà studiatu è sperimentati cun elli, perchè ancu chì una sughjezza in l'attività di u core pò fà una persona sorda, invalida, priva di vista è porta à l'altri cunsiquenzi.

Chì pruvà déjà vu?

Ci hè una opira solu di virsioni annantu à u déjà vu. Qualchidunu argumentanu chì questu hè un signu di fatigue eccessiva di u cori, l'altri - versu u cuntrariu, chì questu hè u risultatu di u restore. Un studiu pormenatu di u fenomenu impliita Sigmund Freud è i so seguitori. Sicondu u scientistu, a sensazione di "esse attuali" hè in l'omu da u risultatu di a risurrezzione in memoria di fantasies subconscious. Sì di dì in i paroli simplici, Deja vu si pò esce da quelli persone chì soani o fantasizzati di qualcosa, è dopu un tempu a so fantasia sarà una realità.

A maiò parte di u sensu di deja vu hè in una certa età - da 16 à 18 anni o da 35 à 40. Un splash à una età giovanna pò esse spiegatu da a capacità di sopra à dramaticamente è drammaticamente trasferitu certi avvenimenti. U sicondu piume sò generalmente associate cun una crisa di l'età di u mediu è hè spessu chjamata nostalgia, un desideriu di ritornu à u passatu. L'effettu di sta tipu pò esse chjamatu annu d'annu in memoria, perchè i ricordi pò esse realità, ma solu un supposu, questu, pari à a persona chì in u passatu tuttu era perfetta è falla di quelli tempu.

Perchè deja vu già?

I Científici anu capu per parechji seculi per calculà quale parte di u cori sò in particulare è dà una spiegazione per deja vu. Nota chì ogni parte di u sensu hè rispunsevule per i scelte di memoria. In u foru frontale di l'infurmazione nantu à u futuru, u tempu hè respunsabule di u passatu, è l'intermediate per u presente. Quandu tutti queste cumpunenti funziona normalment, A sensazione di l'avvenimentu chì avvicinassi hè solu à casu chì una persona preoccupatu di u so avvena, crea piani.

Ma in fattu, ùn ci hè micca una distinzione chjaru - u passatu, u presente è u futuru in u core di ogni persona unlimitamenti, rispettuamente, se una persona hè in u palcuscenicu di travaglià, u so cervu forme un modu da a situazione, basatu in l'experiència o fantasia di u passatu. À questu puntu, ogni spaziu di u cori circa à tempu. Se si trova troppu longu à a memoria curretta è a longa memoria di i ligami, u presentu pò esse perciutu cum'è un passatu, questu hè una spiegazione di perchè u valore deja vu .