Sindrome di Stendhal

Vertigo da l'arti micca mai avutu una persona in distanza d'un sensu di bellezza, micca familiale di u patrimoniu culturale è incapaci à avè percive l'estetica di a pintura. U sindromu di Stendhal hè una malatìa di estensioni chì sentenu a grandezza di a creatività assai sutile è prufonda.

Sindrome di Stendhal - un sensu sensu di bellezza

Una malatìa straordinariu cum'è u sindromu di Stendhal hè un disordu psicosomaticu speciale chì prupone una persona per sutturisce stessu in l'opere d'arti, scurdate à a realtà è per capiscenu chì hè quellu chì hè riffiguatu nantu à tile.

U nomu Sindrome Stendhal ricevutu da u grand classic di a literatura francesa - Henri Stendhal. Stu scrittore era notu solu per i so opini brillanti (per esempiu, u novu "Vermu è Nilu"), ma ancu una sensibilita estrema à a bella è impressibile. Quandu Stendhal visitò a Firenze è andò à a chiesa di Santa Cruci. Hè cè famuzu per i so beddi adagroscii realizati da a manu di Giotto, è hè ancu un sipolcru per i più grandi Italiani: Machiavelli, Galileu, Michelangelo è certi altri. L'scrittoghju hè impressionatu cun questu locu incantevule chì ellu hà perdutu a cuscenza quandu abandunò a chjesa.

Dopu, Stendhal stessu ammettiu chì l'impressione era troppu grande è grande. In osservazione di i più grandi opiri di l'arti, u scrittricatu hà sbulicatu u fragilità di tuttu ciò, a realità limitata. Hè cusì chjesta sentitu a passione di l'artista da i so criazioni, chì stimannu sopraghjustificatu tuttu ciò chì avia intornu. Stu statu ùn era micca solu espone u scrittore, ma ancu per centuie di turisti visitanu Florenza.

Sindrome di Stendhal: sintomi

U sindromu di Stendhal hè una malatia rara è chjaru solu à l'elite culturale di a società. U gruppu di risicatu incù parechji 25 à 40 anni chì sò familiarizati cù a cultura è a storia, longu di sognu d'un viaghju è riunione cù un monicu culturale particulare o una opira di l'arti.

Stu disturbu psicosomaticu hè facilmente distingueru da l'altri degninu à parechji sintomi speciarii. Tra d'elli pudete listà a seguente:

A peculiarità di i sintomi hè chì si sorgieghja direttamente vicinu à l'uggetti grandi arti. In certi casi, sta cundizzioni hè tantu gravura chì prupone alchimiazioni vivu in una persona, disorienta à cumpiace u malincipente, induve hè situatu è ciò chì succede.

Immunità à u Sindrome di Stendhal

A psichiatra italiana Graziella Magherini interessa n stu fenominu, studiau è scrivia più di 100 casi chì a persone ani visitu una cundizione simili. In u risultatu di e so attività, hà sappiutu per identificà parechje mudelli interessanti. Per esempiu, hà dettu diversi gruppi di persone chì anu dimustratu una forte immunità à u sindromu di Stendhal:

U gruppu di risicatu hà da esse un grande numaru di persone da altri paesi europei, è in particulari i persone chì anu ricivutu una educazione classica più alta è religiosa. In più chì una persona era cuncintrata nantu à a sensazione di u bellu, u più forte u sintomi eranu. Comu regula, a culminazione hè stata di visità unu di i cinquanta più grande musei di a cuna di u Rinascimentu - Florence.