Saloni di moda 2013

Una fascia hè una parte indispensabile di u vestitu di a donna. Hè a donna chì ci permette di crià parechje imagine, aiuta à esserà femminile, sexy è flirtexente. A fascia hè universale, hè adattatu per ogni donna, invechje di l'età è di i pelle.

I faldini di moda hè rapidu è mudificate. I Casi di moda di questa anu prupone una gran varietà di mudelli è stili, materiali è culori. Qualchissia vi truvarà una fasa di moda à u vostru piace.

Mudelli di pilu 2013

A penciltezza hè sempre rilevanti. A stu annu, i diseggiani hannu cumpiitu l'attrazzu, aghjunghjenu bascu, ricchettate di patch, flounces per aiutà à e donne di a moda inculta u so magnificu maletti. U vechju, stivaletti, tessuti colti è ancu e faldi di ughjetti - stu sèculu ùn sò micca frontiere di fantasia.

Ma a tendenza principale di questu annu hè u faldore di coghju. Una spluta chic longa, cumplementata da una bagnu bianca, si vende increiblement stylish, è in un mondu di culore pò definite à diventà l'stella di qualunque parte. Per esempiu, una falda di coati da Dsquared2 incù zippers e inseriti di vedute in biancu hè assai ghjucatu è pocu cumuni, in questu equipatu chì ùn hè micca micca ignucatu!

E accussì amatu per noi e faldi longi ùn troppu micca i posti. Questa stagione hè duminata da culori beige è crema, denim, stampi leopard è serpenti. Futtogli in u mità di u 2013 sò variate cum'è sempre: lace, fringed, flying and airy - delight and breathtaking. Questa varietà di stili vi uttene à diversificà u vostru vestitori: per esempiu, in una fiorta "sirena" cù un tigru stampatu vedi bellu, è in una elegante faldella di denim cù buttoni - divertente è a gusto.

Molti boli di moda ci ricurdavanu nantu à u stile retro. E lusso mudelli di faldidi cù plegati è frills, è cume siluwettesi classificheghji à u mità di caviarate, mandate à u rumore di a pelicula Hollywood di i tempi Audrey Hepburn.

Skirts - Spring 2013

Per a primavera di questu annu, i diseggiani preparonu una sorpresa. L'attu di discu di i 60 vinni ritorni in cunforme cù stili di metalli torunditi. Hè megliu incù cunglienu cù braccialetti monofonii simuli, chì questa fala hè assai peghjicita è attrae assai d'attenzione.

Per quelli chì ùn sò micca pronate per esse spiunzii vividi, i diseggiani prupone mudelli di prufessori femine, riffretti è eleganti, è l'opere di l'arcu multiplu, o, à u cuntrariu, fattu di tela densu cù perforazioni lacati.

Saione - stagione 2013

Calzu altru in mini moda. I siluuri riligati, principale di culori brillanti, raffi cuntrastanti - ùn hè micca necessariu ancu per accessori supplementari. E sti faldidi stylish, alcuni crescenu ghjunghje in coghju, pò esse disprezzatu cù cammini calmati è monofonii.

Anu ancu i favori di questu estiu eranu faldicziu cun fegliate cù una cintura inchjata è a longa di corpu, stampi chjardu originali, colori brillanti, chiffon, silo è cordone, è mudelli asimmetrici di parechji longhi cù un oliu è tagliu chì certamenti avissà aiutu à questa stati per fuglià a rigidizza, in inherente in mudicci assai strette.

Skirts - Fall 2013

Trend of autumn - skirts-plisse, vola, arsu saturatu cù culori cale, cù chjucchi o tanti copre. A durata hè nanzu nantu à u ghjinochju è à u mezu di u vitellu. Puderi si pò aghjunte facilmente in ghjettini o ghjuvelli di moda.

E faldidi cù flounces è faldi di midi sò prisentati ancu in i cullezzioni di u culleghju di a più di i diseggiani. A so simplicità eleganti attrae assai assai di mirà.

Fasci di moda 2013 combina parechje ditte diversi. Questu permette à ogni donna per selezziunate l'indimuniatu à a so piacimentu, cusì chì una volta è novu torna è brusgiate. Longu è curtu, ristrettu è flared, per ogni okurta è tempu di l'annu. Soffiu sò qualcosa chì ci permette di sempre sempre e donne.