Hematoma retròchricu in gravidanza - cunsiquenzi

Un fenomenu cum'è un hematoma retrochoricu pò avè cunsiquenzi negattivi, cum'è per a donna pregnant è a so zitella.

Per questu termu in a medicina, l'usu hè di cumprenderà l'accumulazione di coaguli di sangu in u spaziu direttamente tra u muru uterinu è l'ovu fetu. L'occurrence d'una tale violazione hè pussibile solu in u primu trimesteru di gravidanza, finu à a furmazione di a placenta. Dopu questu, l'hematoma chì hè stallatu in questu locu sarà chjamatu retroplacentale.

Perchè ciò chì sta vuluntà hè furmata?

Prima di avvishà direttamente à e cunsequenze chì sò negativu per u zitellu, diceremu perchè perchè in u cursu di a gravidenza un hematoma retrochoricu si forma.

In a maiò parte di i casi, i coati di sangue sò u risultatu di una minaccia di a fine di u gravidenza. In ogni modu, l'hematoma pò ancu esse u risultatu d'una viulenza di l'integrità di i vini sanguini direttamente da i chjucchi coriaronichi duranti u crescenu di u corioni stessu.

Chì hè u periculu di l'hematoma retrocurunale durante u portale?

Prufessiori sfavugati medichi ci dinu in quelli casi quandu u grandu di l'hematoma hà righjuntu in u volumu di 60 cm3 sup3, è ancu quandu a so zona occupanu più di 40% di a talla di l'ovu fetu.

Se parlebbe direttamente di e consecuenzii di l'hematoma retrochoricu chì occidinamentu durante a gravidanza, hè sopratuttu:

Da quì sopratuttu, pudemu cuncludi chì, se u gravidenza hè favurèvule, è se l'hematoma ùn crescenu in u volumu, u zitellu sarà natu, ma a pratica hè probabili di sviluppà. Di genere, quiddi pò esse chjamati una vuluntà di u sviluppu mentali, discurrumentu di parlatori, chì ùn hè pocu cumu cun hematoma extensu. In ogni casu, cun un ticu diminuitu di l'hematoma, a so resorazione indipindente si faci.