I pesu, u pesu è altri paràmetri Ashley Benson

Ashley Benson hè una attrìzia americana è mudellu, chì si fanu popularu in tuttu u mondu dopu à a liberazione di a seria "Lovely Deceivers". E anchi si Ashley di a zitiddina attrae assai d'attenzione, stu rolu dava a so verità gloria. In u situ di a ragazza campata cù u so bon amicu - Lucy Hale.

Infancia è u principiu di carriera

Ashley Benson hà sempri statu una moza assai attivu, cusì da l'età di 4 hè statu impiigatu à ballà è cantà. A l'età di 8 hà firmatu un cuntrattu cù u Model Ford è hà cuminciatu à prisintà in publicità.

U primu prugettu Ashley Benson hà guadagnatu in a so ghjuventu prima, starring in commercials, video clips è TV shows. À un tali show, Benson era nigatu da i pruduttori è cuminciò à invitaru à sparà in a serie. Allora, in a so moneybox, ci anu roli in sitcoms: "Lonely Hearts", "Eastwick" è "Supernatural". Ancu Ashley Benson hà fattu cù e filmi di più: "Fate un successu" è "Vacanze Otvyaznye". È ancu i più admirenti di l'attrìzia si fece dopu unu di i rolli principali in a serie "Lovely deceivers".

A vita persunale

À a vita persunale di Ashley Benson, hè assai aperta. A zitella ùn cerca micca d'amparà da i paparazzi è discusseghja nantu à i carusi in calma. Avia un affare cù Taylor Lautner, Ryan Goode (Stylist Justin Bieber) è James Franco. Issa Ashley hè liberu è ùn ne scurdate micca à nimu. L'attrìzia stessu si dici chì hè sempri troppu ghjovani à spusà, perchè ùn ùn preoccupa. Hè una bella ora di piglià cun tè.

Leghje ancu

È hè ghjustu, perchè per supportà in u furmatu, hè bisognu di fà assai. Issa i paràmetri di a figura di Ashley Benson sò: u volumu di u pettu hè di 89 cm, a cintura hè 62 cm, i malati sò 89 cm, chì, cun una altezza di 165 cm è un pisu di 52 kg, stanu assai. L'attrenda dedica assai tempu à furmazione è nutrimentu. Cusì, ùn solu esse in bona forma, ma ancu avienti motivatori à un stiltu di vita sana.