Monumento "Mid-World"


Per esse in u cunfini chì cuntattanu u hemisferiu meridionale è u nord - a cumpagnia hè più ch'è viale. Tuttu ciò chì hè necessariu hè d'arrivà in a capital equatoriicana, a citadella di Quito , è visitate u famusu monumentu "Mid-World" - una fita chì hè l'orgogliu di l'Equadoru.

Fate nantu à a custruzione di u Monuments of the Mid-World

In generale, a linia di l'equatori ùn traversa micca un paese è luntanu da una cità. In ogni casu, l' Equadore hè particularmente orgogliu di a so situazione geugrafica unica per questa raghjilla. U nomu ufficiali di u munimentu in a traduzzione sona com'è "Repubblica di l'equatori", ma u terminu "Mid-World" hè a più spessu utilizata. A linia di l'equatori hè statu scupertu, è poi hà designatu durante a spidizioni, chì era guidatu in 1736 da l'investigatore Charles Marie de la Condamine. Duranti 10 anni hà realizatu i prudutti in u Ecuadoru prima di scopre a intersezzione di i dui parte di u mondu. In u 1936 a custruzzione di u munumentu, cuncessu à u 200 anni anniversariu di a prima spedizione geodetica, hè stata completa. Qualchì tempu dopu, digià in 1979, stu munumentu fu sustituitu da un monumentu di 30 metri cunfurmata in ferru è cimentu in forma di una piramide, a cima di quale hè decorata cù una bola di 4.5 metri di diametru è pisendu 5 tunnellati. Hè in questa forma di u so tipu chì u munimentu à l'equatori hà surviviu à questu ghjornu. Hè interessante chì parechji visitatori di stu locu ùn cunnosci micca u fattu chì durante a custruzzione di u munumentu ci hè statu erichi in u calculu, è in a rialità a verita linea di l'equatore si trova 240 metri da stu munimentu.

A turisti nantu à una nota

U munumentu, chì divintò simbulu di u mità di u mondu, hè situatu à a cità di San Antonio. Milani di turisti vènenu quì, per ellu chì u fattu propriu di esse in u locu, cunnette i dui albiti di u mondu, pare chì hè stupidu. Prima di u monicu in altezza di 30 metri a linea hè distinatu - questu hè u mità di u mondu. À questu puntu, tutti i turisteri scurciate per piglià e ritratti, stannu cun u so pede di u lamentu in l'Emisferu nordu, è si n'andò in l'hemisferu di u Sud. Dificulta di a grandi vista grandiose di u munumentu, puderete andà à u museu, situatu à u munimentu. Ci hè una cullizzioni ètnica chì dicenu di a cultura di l'equadori, a so vita è a manera di vita.

Accustà à u destinazione hè simplice:

  1. Hè necessariu di pusà à u centru di Quito nantu à l'autobus metro, chì si mette à un ramu blu.
  2. Allora andavanu à l'station di Ophelia.
  3. Dopu quì avete bisognu à piglià u busu "Mitad del Mundo", è nantu à questu ghjughjenu finu à u centru di l'equatori.