Giardinu botanicu di Pakakun


U Jardinu Botanicu Pakakun invariably evoca piacè entre i turisti di tutte l'età. Hè situatu direttamente in Quito , a capitale di l' Equadori . L'altezza à u livellu di u mari hè di 2,8 km ùn hè micca influenza in l'orquidati chic, u rosario impressivu è u cactu, chì ciurunu micca nè menu più di l'alma chì i rosi è sò rapprisentati da e specie più inusual.

Orchidi

In u giardinu botanicu di Pakakun ci sò dui enormi seranu per elli. Turisti sò abituati di chjamà "Palazzi di Vibratore" per l'stil futuristanu è ghjunghjeni enormi di Windows. In più di più di 100 spezie d'orquididi, parechji platti tropicale anu trova a so casa quì, per quale un micluficimi speciali hè necessariu. In Equadoru, creanu più di 17 000 orecchidi, inclusi u più divutu, cù un diametru di fiori di più di 2 mm. Di tutte questa diversità, più di una e mila mila sò cunsiderati endemichi (crescenu solu in l'Equadoru).

Roses

U giardinu rosatu in u giardinu botanicu di Pakakun strapiena una variità. E Roses cresce nantu à u mondu volcanicu, è per quessa chì anu vistutu di culori è aromi. L'arghjulu in u rosso hè extraordinariu. U turista spessu parranu di u sensu chì "vogliu piglià stu sapore cun mè". L'Equadori hà u pianu principali in u mondu per cultivà è esporatu rosati.

Cacti

Un amareddu cattu d'àvutu, cuminciannu quì, serà piacè. Questa varietà di "spine" hè difficiulmente imaginate. Cactus hè micca solu una piccula bola, tutta tutti cù agulla, cum'è avemu avutu à vedà nantu à e catene.

In u giardinu botanicu di Pakakun pudete vede i seguenti variità:

Sottu i cacciati in u giardinu botanicu Pakakun hà attribuita una piantazione sana. Inoltre quì pudete amparà a diversità di i pianti tropichi, a fauna di i friddi muntosi, i frutti.