Lily di u ramu di a valle

I primi fiori di primavera si ponu cumprà a casa cun comodità è calidez. Ma per questu ùn hè micca necessariu di và à u boscu o cumprà un bouquet. Tù è e vostre propriu mani pò piglià lirianti delicati di i perli, chì facenu l'amici. E cumpitenzi spiciali ùn sò micca necessariu per sta lezziò. Hè abbastanza è tempu di liberazione è di brama per creà un ramu charming. In questa classa maestra avemu dettu cumu fà crià i lysii di a vaddi cù i nostri propri mani. U numaru di rami in u ramu hè determinatu da sè stessu. Sicura chì u più di elli in u vase, u più efficau, u gustu vi pare. Allura, accuminciamu!

Avemu bisognu:

    Classe maestru "Liriu di u valdu di i granule"

  1. Cumpigliaremu a tissitura di i bianchi di u vallée cù perdi cuncernendu a larga di e rami. Ùn avemu da fà micca troppu longu, perchè quì sottu u pisu di i toi, i pugni ùn pasianu. Hè abbastanza 13-15 centimetri. Emu cut off the wire of the appropriate length from the spool, è nantu à ella stringi deci lipoli bianchi. Unu di l'estremità di u filatu deve esse passatu per cinque beads per fà un anellu chjusu. Assicuratevi chì e furtezza sò cusì vicinu à l'altri. Prima, a fiore vi pare più naturali è, sicondu, hà ocultatu u filatu, chì ùn pare micca assai esteticu.
  2. Scalfitamu e duie cape di u filu, è da passà per elli passanu una gran bè, impastantemente à l'anellu di perdi. Dopu à quessa, nantu à a velletta formata, fà cose ottu perdi di culore verdu. Ùn preoccupe micca u fattu chì ci hè troppu foru in u ramu. I pericelli picchi l'ocultanu. Avete bisognu di riparà i perli verde in a ramu. Per fà questu, passanu per l'ultimu ultimu fiammu di u filatu, è aprirehen tightly.
  3. Cumu fà, fà una docena più di suchi fiori. Hè u tempu di inizià a formate e rami di u liso di u vallée. À un pezzu di filu one per one, cuminciendu da u cima, aghjunghjendu fiori peculi, facendo turni cun un filu. Pruvate di arranziari e so fiori chì sò in una parte di a rame è e so inflorescenza sò diretti davanti. A più larga di u fiore, più largu hè di abbandunà u troncu, perchè chì a vanda s'assumiglia à a veru. I spiechi trà i fiori nantu à a ramu deve esse elettu. Questa pò esse fatta cù carta corrugata verde, cinta florale o fille densa. U ramu hè prestu, ma hè bisognu à esse decoratu cù una foglia. In questa pianta l'intornu sò longu è largu, anu a furmazione di un elvalu allargumentu, cusì avemu avvisu usavanu a tecnica francesa (tissuti cù arcati) per i so tissuti. Scrivi nantu à l'assi di i perli (6 centimetri), è facenu trè archi. Dopu à questu, fate un altru arc, a larghezza di quale hè esse da igual à a mità di a lunghezza di a foglia. Questa hè necessariu per fà a partita più larga in a parti cintrali. Dopu fattu quessa, custruimu dui archi più, è accede cun ssu locu, senza scurdà di abbandunà u zizianu.
  4. A bouquet di primavera hè casi pronta. Hè da esse a determinazione di unni pensa à cunsulallu. Pudete fà una magica compositura fiurali direttamente in u vase, distribuzione bè cù a foglie e rami di u liso di u vallée. A parti inferma pò esse decorata cù sisal. Se u vostru vasu è troppu largu, usa un pezzu di poliestirenu. Pate u tagliculi in questu, è poi pùtene i vasu in u fondu.