Felting toys - una classa maestrale

A tecnica di felt felt of toys (felt, filtrating) hè diventendu cumunità di annu à annu. È ùn hè micca maravigghatu, perchè e materii per fà di tali ghjucà sò dispunibili, u prucessu stessu si captivanu, è u risultatu hè sempre piacevule. I giovani fatti in a tècnica di sentu fugliale, fate a casa cute, perchè ùn solu per i zitelli, ma ancu hà da decorate a so spaziu. Sè decide di pruvà a to manu, dispunìbule cù una manca imprudente, u voluminu chì deve esse trè volte u volumu di u pruduttu chì pensa à pate è un set di agullelli privati. Avete bisognu di una spongera di gomma spuma grossa, chì hè sottumessu à u pruduttu in u prucessu di sentimentu. Hè necessariu per ùn sputà a superficia di travagliu cù e agullas. E in questu classi maestru per i principianti, avete da appruntà cumu fà un ghjocu, un felice graziosu, di lana fatta secca.

Avemu bisognu:

  1. Fate l'elementi basi di l'acrilica, furmendu in tuzolle, è poi emmetta in i filamenti. Avete duvutu ottu parte: una testa, un nasu, un troncu, quattru pane è una cuda.
  2. Sceglite a lana di u coru necessariu è avè prumessu, per frattempu, per finghje. Per fà questu, impone a lana in l'spugna, prima di trasfurmà à u tubu, è perforeghja cù aghjunghje, fannu furmazione. Pruvate stampa nantu à l'aghjunta più forte, perchè chì a lana hè appaciata propria.
  3. In più, pile trè pande, culu, troncu, a cat's head. Puderanu tutte e elementi basi nantu à una superficia plana, verificate chì i parechji parti sò u listessu stessu. Allora tagliate ogni pede in dui parti. Fighjendu una parte in a so forma originale, è da u sicondu roll four balls.
  4. Duna ogni ballu cù l'aghjunghjenu a forma di u pede, è cusì coscia i petti à i peri di u cat. Abbigliate l'oscurati cù un mantellu di lana chì a spedizione trà i peri è u pede ùn hè micca notu. Avete prima pudè a puntà u ghjocu. Scrivite i vostri pedi è culu à u troncu.
  5. Avà fighjenu u capu di u ghjattu. Prima fate l'armate. Per fà questu, piglià un pezzu di lana è duminate cù un triangulu. Sì l'aricchia già assai finita, aumentanu u nùmeru di capas di lana. Egei disposti cusì sew à a testa.
  6. Applocate un capu di lana di u listessu colore à a fàccia, è in i lochi induve l'ochji ùn deve esse, aghjunghjenu dui pezzi di lana nera. Utilice agenie per fà a forma di a faccia, fissari i vostri ochji. Allora aghju tutti i costi sottu un capeddu di lana. Spread the noses and jew ears con lana bianca, accunciatu cu cura cù aghjunti. Pudete colpi la lana rossa nantu à a punta di u nasu. Sè siddu vulete, fate un pettu nantu à u mumentu biancu, è una sola "vestita" in un "calzini" bianchi. Gattucciottu prestu!

E ora pudete fà un gattu un rigalu in forma di un cùaddu cun un core bonu. Sta dicurazioni hè fatta assai simpliciamente. Da sentitu, cutà una strisa stretta, a larga di quale hè uguali à a circunferenza di u collu di u ghjocu. Allora da l'acrilite fècenu un detrimentu in forma di un core, mette cù filamenti è nantu à a stemma cun pilu di culore rossu. Felting u cori ùn ùn difiere di u sensu di u ghjocu stessu. In u listessu modu, l'usu di l'aghjunghje, dà u coru una forma chjara. Allora aghjunghje u corazzu à u collu fete prima, è aghjuntà à u ghjocu. L'estremità di u collu pò esse pegati o stati cuncini.

Un ghjornu charming chjucu sicondu u piace u vostru zitellu, è u prucessu di creà i jugui in a tècnica di u fretu secondu darà un bellu pezzu, induve per piace à a famiglia cù i novi capulizzi fatta da quale stessu.

Inoltre, a lana hè aduprata per creà quadri novi .