Impresa di moltu salitu

In i tradizioni russi, i figuri di massa salitu eranu cunsiderate micca solu di un souvenir, ma ancu un amuletore forte. I nostri ancisteri distanti simbolizzati figuri da pasta salitu cù benessere, prosperità è fortuna. L'artighjane d'artighjanali salitu è ​​l'antichi egiziani antichi - a figura era un attributu impurtante per adurà i dii. In i paesi nòrdici, l'articuli da a pasta sò stati utilizati com souvenirs per Pasqua è Natale.

Malgradu a storia longa, sta cultura antica havi vinciutu parechji admiraturi ancu oghje. In u mondu mudernu - u mondu di u prugressu industriale è tecnologicu, qualsiasi articuli fatti di i materii eccellenti à l'ambiente sò assai apprezzati. Una figura o figurina, fatta di pasta di salitu da i so mani, hè un rigalu eccezziu è originale. Questu souvenir hè adattatu per i pezzi cercani è per i culleghi di travagliu.

U moltu di pasta salitu hè un procincu fascinante. Tuttu ogettu pò ancu ammaistrà stu tipu artu. Per aiutà a creatività, necessite un locu spaziu, una pasta salada, un vetru di acqua è vegetale oliu.

Cumu fà una pasta marina?

A ricetta per una pasta salata hè simplice. I ingredienti principale sò u salinu, a farina di granu, l'oliu acqua è vegetale. Un vetru di farina deve esse mischieru cù un vetru di salitu, aghjunghjene una cuchja d'oliu vegetali è a mità di vetru di acqua fredda. Merci la pasta cun una cullette è e mani finu à ottene una massa uniforme è grossa. U massu resultanti sò colpi in a frigorifera per u fretu. Dopu à 2-3 ore, a pasta salada hè prestu.

Una pasta salata si pò esse stata in un culore naturali, è pò esse tinte. Dopu a pruvene un certu culore, ùn avete bisognu di pitturà i prudutti findi. Tene a pasta cù gouache. Sittite un pezzu di pasta marina, fate un pirtusilu è fate un pezzu di pittura. Allora aghjustate e tane in modu chì a pintura resta in a massa. U lump resultanti deve esse rintrachjata finu à avè un color uniforme. Cù l'aiutu di gouache pinti vi puderete alcuna sfumatura. Questu hè speciali cunvene si u mudellu di a pasta di salitu hè fatta da un zitellu, perchè generalmente hè difficiuli per i zitelli pittura chiminelli cù una tassella.

Facemu una pasta salata

Quandu a pasta salitu hè pronta à u moltu, pudete aduprà travagliu. Ogni prudutti di massa salitu, compone di elementi semprici - una bola, salchichji, pranzi. Piglianu tutte e cumpunenti è i mette. À l'elementi indipendente assai impressiuni impressiunanti di stile - guipure o una reta. Per impreghie u foggliu, impugisce in u oliu vegetale. Cù un cutiddu o un tiseiu, pudete fà l'occhi, a bocca è l'nasu in i carriti di i figuri. Utilice ogni ghjenui - perdi, buttoni, carta, pezzi di u pelle.

Quandu a figura o figura da a pasta marina hè prestu, duverà esse furnitu. U trattamentu termale farà u vostru travagliu di l'artu ancu più lastu. Pudete furnisce una figurina in un forno o micru. Per coceraghju, sceglite a temperatura più bassu - da un calore forte, un pruduttu di massa di salitu pò crede o crack. Se ùn avete micca l'uppurtunità di cocchi una figura, pò assicurà in u sole, ma pigghià almenu una settimana.

U pruduttu affacatu è rinfriscenu da a pani salciata pò esse varnici è, in casu necessariu, culore. A Gouache è i culori di acrilite sò adattati per colouring. Per fà una megliu stampa, aghjunghje un pocu peginu di PVA à u gouache. U labellu hè u passatu finali in a preparazione di un pruduttu di pasta. U più adattatu hè laca acrilica.

U moltu di pasta salitu hè una occasione di ricurdari a zitiddina. Lepish, divutu stu prucessu, è vi farà ottene risultati!