Pálava


In u sudu di a Repubblica Ceca cuntenenu i cambiati Pavlovsky Mountains - un locu locu, chjamatu dopu u paese vicinu di Pavlov. A questa regione hè cunnisciuta per i so rocca di stizza cale spaccate cù iri, cumu una gran numaru di monumenti architettoniali è naturali.

Pianu di Palava

Sicondu a ricerca geològgica, sta muntagna era furmata in l'era Mesozoica. Ùn ùn avè alcune altitudine altitudine, ma, anche era, hè u puntu naturali più altu di a rigioni Moravia Meridionale. U piccu di Palava hè u piccu di Devin, chì in i tempi di u plegamentu Alpine era risultatu finu à una altezza di 549 m.

In u 1976, hè stata creata in u spaziu una riserva di paisaje cù una zona di 83 metri quadri. km. Havi cumprendi a muntagna Pavlovsk, finu à Milovitsky è altre boscera chì stende finu à a fruntiera di l'Austria. In u 1986, sta elevazione diventò parti di a Reserva di Biosfera "Lower Morava", creata da l'Organizazione World UNESCO.

A biodiversità di Pálava

A basa di questi muntagni sò calcari, chì custituiscenu numerosi chjappi. A causa di a intarsa ​​di Palava, anu rializati specie rari di animali è di e piante. À u pede di e muntagne alongghje e steppi, praticelli, steppi forestali è boschi di roccia termugile. Meadows è swamps prevalanze in a pianta di inguandine di u fiumu Taya.

À u pedi di i Muntagni Pavlovsky ponu truvà l'addevu, grazii à quale u prossimu vicinu Pavlov hè spessu chjamatu "village of winemakers".

Lugares de interesse à Palava

Numerosa troii archeologichi indicanu chì sta regione txecca era stallata ind'i l'Edizione da Pedra. Ci era ancu traccia di assentimenti antichi è caccia per i mamuti. I munumenti archeologichi più prutiti di Pálava sò:

In più di sti attraversu , e muntagna sò cunnisciuti per micca articuli naturali minimamente interessanti. Tra d'elle - un monumentu naturale proturitu a Turol, chì cumpresu un piccu di a muntagna è un labirintu di a cave. Hè unicu in questu rocca calcestri forme numerosi tunelu, chinu d'arbusti è di flora di a vaddi.

Arrivatu à i Muntagni Pavlovsky, avissimu visitatu i picculi di a muntagna chì furmanu u Kotel Massif, è a Santa Pasqua , chì ghjè un locu di pellegrina. Eccu un altru monumentu naturali hè registratu - u Rock di Cat, chì hè una furmazione di roccia, imbulighjata da i pianti di i vetti.

Cumu a Palava?

Sta cullina hè situata in a parti sud di a Repubblica Ceca, quasi nantu à i banche di u fiume Taya. Praga si trova 210 km di i Monti Pálava, ma solu 10 km d'elli hè a fruntiera austriaca. Da a capitale tedesca pudete truvà quì per trasportu publicu, un taxi o un auto allu . Ogni ghjornu di Praga Praha di Praga parte da a via di l'autobus RJ, chì 4,5 ori per a stalla in Rudolfa Gajdoše in Pavlov. Da ellu à a Muntagne Pavlovsky à 8 minuti caminate.

Per i turisti chì vulevanu viaghjate da Praga à questu mumentu cù u carru, avete bisognu di seguità a strade n ° 38, D1 / E65 è E50. Ci hè chì deve esse cunsideratu chì nantu à sti rotulazioni sò parechje traversi è e rùvvi strati, nantu à quale travagliu stradale sò realizati. U modu tutale à Palava pò piglià 3-4 ore.