Museu Elettricu


U Museu Elettricu Andorratu hè unu di i fabulosi più famosi in u paese . Finu à u 1934, l' Andorra ùn hà micca utilizzatu l'electricità; in u 1934 u centru di l'energia idrulogica in Encampa , chì stilla alimenta l'electricità in tuttu u paese, era operatu. Hè in u so edificio in a pianica chì u museu si trova.

Hè custruitu da trè sizzioni principali: u scientificu, in quale unu pò apre studienti fatti nantu à l'electricità, u storicu, dedicatu à i primi passi di l'elettrificazioni statali, è l'spiunamentu, chì hè spiciarmenti populari frà i studenti è studienti: parechji esperimenti sò manifestati. A guidazione ùn dilla micca solu di l'energia elettrica, ma ancu di l'alternative.

I sardi (salve per i mesi di l'inviu) pudete piglià un viaghju di a "Strada di l'Elettricità"; u prugramma di scursioni annantu à u duminiu à u lavu Engolasters è i canali chì l'acqua da i fiumi entre in u duminiu.

Cumu è quandu puderaghju visità u museu?

A tour dura una ora. U so costu hè di 3 euriche, è se ci hè una subsunzione PassMuseu - 2.5; I vanzini preferenzali (per i zitelli, pensioni è visiti in gruppu) costanu 1,5 eurò. Pudete visità u museu cun una guida è cun una guida audio (i visitori pudete usà e cumenti in 4 lingui: in inglese, francese, spagnola è catalana). Inoltre pudete visità u museu cù una scursioni per a percorsu No.4 di l'autobus d'excursione (solu in i mesi d'estate).

U museu travaglia di ghjorni di sepi da 9-00 à 18-30 cun u spaziu da u 13-30 à u 15-00, i domenichi è i festivi da 10-00 à 14-00 da lugliu à marzu è da 11-00 à 15-00 - in aprili, maghju è ghjugnu. Lunedì hè un ghjornu off. L'ultima visita hè una ora è menzu prima di u pagamentu è a fini di a ghjurnata di travagliu.