Educazione sessuale

In u mondu mudernu, cù informazioni di una natura sessuale, pudete chjaltà in ogni locu: nantu à a TV, in u pelle o solu in cartelli di publicità in strade. E seègate, ùn dì micca à i vostri figlioli, o dopu qualchì altru puderà fà. Parechje paisani sò teme à inizià stu travagliu, senza sapè cumu cumincià è ciò chì dicenu. I psiculologi ùn anu crede chì u zitellu hè necessariu de manera honesta è simpliciamente. A cosa principal hè di cumportamentu una conversazione in u modu più naturali è pruvate senza fà studii pedagogichi longu nantu à l'educazione sessuale di i zitelli.

L'educazione sexuale di l'adulescenti hè di informà infurmazione nantu à:

L'educazione sessuale di i picciotti

L'educazione sessuale hè una parte di un prucessu strutturali generale chì assicura l'evoluzione curretta di a parsunalità di u zitellu cum'è rappresentante di u sessu più forti. I parechji avè bisognu à aiutà u maestru maestru di e norme di relazioni diretti cù i membri di u sessu oppostu, cum'è a normi di cumpurtamentu in a società, per infurzarlu in ellu a fiducia chì hè u futuru difendenti è di u capu di a famiglia. Hè impurtante chì u zitellu hà una idee chjamata di pubertà, i capacità higiènica è era pronta per l'emergenza di minu contazioni. Inoltre, durante u sviluppu sessuale, unu deve pruvà a prutezzione di i picciotti da u primu ghjornu di a sensibilità.

Educazione sexuale di e zitelli

Per educà una donna pronta per a vita famigliali hè a funzione principali di l'educazione sessuale per una zitella. Hè bisognu à rializà cum'è un rappresentante di u sessu più débilu, maestru di i sapè di iegge, è esse capace di cumportanu bè cù i picciotti. I picciotti, quand'elli crescenu, bisogna à incastru un sensu di feminità, puliticu, dignità, unori è vergerie. Un puntu impurtante in l'educazione sessuale di a zitella hè di furnisce l'infurmazioni necessarii nantu à a menstruazione, è quandu quissi appare, a mamma deve prima a prima informazioni nantu à a vita sessuale è a cunsiquenza chè disgrazia.