Ughjettu offended

I zitelli sottu à l'età di trè sò unicu o quasi micca caracteristicamenti ofti - tutti i prublemi di i zitelli sò utilizati per risolvi cù l'esigenti chì chiancianu è chiancianu. Se un cunflittu si sorgieghja, u zitellu entra una lotta o simpughja solu. Ma u zitellu crisciarà è a pocu pressu accumene in a so cuscenza conscientemente. Realtà ogetta spessu ma coincide cù e so expectazione, questa hè a raghja di a furmazione di l'offensione di u zitellu.

U risentu hè un sensu senza sensu è inutilmente. Ughjettu offended, invece di dì u so discontentiu, ciiscinu nantu à i so sentimenti. Ùn prova micca di risolviri u prublema, u so ghjustu hè di pruvucà un sensu di culpabilia trà quelli chì u circonvene. Questa afecta negativamenti u so altere, attività è rilazioni cù a famiglia è amichi. Hè impurtante insignà à u zitellu à ùn salvà micca un offense in ellu stessu, ma per circà una solu suluzzioni constructiva in a situazione chjaru, altri strattu di cumpurtamentu riscertà divintà abituale è, invece di riescita è avete realizatu, u zitellu sarà sempre un adult dissatisfecho;

Perchè u zitellu sò offense?

Cumu pò cumportanu cun un zitellu sensitivu?

Prima e primu postu, avete bisognu di dimustrà qualchì insulte hè senza significatu è improdutivu, aggrava a situazione è senza trattamentu solu i prublemi. I sindienti chì sentenu l'amore, u sustegnu è a prutezzione di i so amori sò sapè à fà risponda bè à a còllera - còllera o tristezza.

A cumpagnia di i genitori hè di aiutà à u zitellu sapevanu a facenu correziamente, pudete fà questu quì cusì:

  1. A aiuta u zitellu sanu intesu esattamente ciò chì si sintia in u mumentu. Dìcimi chì capite perchè ellu è in còllera è cum'è l'disgrazia hè a situazione.
  2. Capisci e accetta l'emozioni chì sianu causati di cunflitti cù l'altri, ancu sè pensate chì u zitellu ùn hè micca dirittu.
  3. Traite u zitellu cum'è una persona cumplicata, rispettu à i so bisogni è i so sperate, ancu s'ellu ùn sò micca fattiati à u mumentu. Custruisce un dialogu per ch'ellu u zitellu aduverà u vostru supportu.

In certi casi, un figliolu assai sensu hè bisognu à rienzioni. Eccu i situazione chì, in u so insulte, prova di manipulà l'altri. In quessi casi, ci vole:

In certi situazione, hè solu impussibile d'ignurà l'insulti - per esempiu, se u zitellu hè offentatu in u kindergarten. In questu casu, avete d'insignà u zitellu per responde à l'offisa, senza cummattira, per suprattuttu, ma avete bisognu à esse preparatu per u fattu chì un ghjornu puderia succorsu.

E, finarmenti, insegni a libertà di l'esprimiri di l'emozioni, ùn sacciu micca baldi, in u vostru parè, e so manifestazioni.