Adriano Celentano

Hè cunnuscenza chì u mondu di mostra cummerciale hè chjuccu è chjamati. I Rumani spessu afectanu à a vita persunale di l'astri, chì dà spessu di novi nutizi per i ghjurnalisti è i paparazzi. Inoltre, ci sò ancu cume celebriti, chì ùn hà micca literatu micca carp. Unu di quelli hè Adriano Celentano. L'attore più famosu in l'Italia hè cunnisciutu in a vita verita cum'è una donna di l'omu è un omu di famiglia exempla. In una biografia rich-carica, Adriano Celentano hà assignatu un postu per a so muggheri è i zitelli, singulari in i frames estricti. U so matrimoniu hè statu subitu subitu a scandalous provocations of the media, ma l'omu fermu fermu era inescuuta. Sicondu Celentanu stessu, era sempre felice cù a so famiglia , è tutta a so vita era necessariu solu una donna - Claudia Mori.

Quanti figlioli avianu Adriano Celentano?

In l'aghjurnu di a so attività Adriano Celentano sempre in una entrevista nantu à a quistione di esse figliola, rispose chì a so moglia ùn l'hà datu micca solu u più grande amore, ma ancu da trè descendenti. Ricorsu, l'attori italiani celebrèvanu u 50 anniversariu di casate. Sicondu l'astri, a so rilazioni ùn hà micca cambiatu in mezzu seculu di vigliavule cumuna. In a so biografia Adriano Celentano hà mai occupa a so vita persunale è sempre hà parlatu cun orgogliu annantu à i so figlioli amati. L'attore cù Claudia Morey hà du duas zitelli maravigliosi - Rosita è Rosalind, è ancu un figliolu - Giacomo Celentano. Tutti i zitelli, un modu o un altru, seguità à i passi di u so babbu. Rosita addivintau un cantante. Rosalind mediu custruì una carriera vocale è anch'ella attraversò in u cinema. Giacomo pays a maiò parte di u so tempu per travaglià in modu designer. A musica hè u so hobby. In u 2006 Adriano Celentano intrì in l'statu di u babbonu. U figliolu dà l'attore, u niptu di Samuellu.

Leghje ancu

Tutti i zitelli d'Adriano Celentano anu sempre dettu cumu amanu u so patri stellari, chì a carriera di u papa ùn interferia micca cù a so vita persunale è, anche u travagliu cuntinuu, i discendenti di l'attore eranu mai privati ​​di l'attinzioni.