Kindergarten Montessori

Ogni ziteddu hè unicu è pussedi boni opportunità. A cumpagnia di i genitori hè di aiutà à revelà e so capacità di u zitellu. Unu di i sistemi effittesie di l'educazione, chì permette di sviluppà u zitellu in una manera cumplette, hè u metudu di Maria Montessori .

In i tempura ricenti, più ghjusti di custruzzioni chì travagliavanu nantu à u metu Montessori. Quali sò i so vantaghji?

L'educatore italià, u scientistu è a psiculugia Maria Montessori in u principiu di u XXu seculu hà acquistatu fama di u mondu da aduprà u so sistemu d'educazione per i zitelli. È à questu ghjornu, a so pedagogia hà assai persone di u mondu.

L'esencia di u metudu hè un accordu ndividuali à ogni zitellu. Un furmazione, ma vedene u zitellu, chì in un ambiente di ghjocu especialu cuntene à cumpletta certi eserciti.

U maestru ùn enseigne micca, ma aiuta à coordonnene l'attività indipendenti di u zitellu, fendu impunità à l'autore. A tecnulugia di sviluppà a furmazione nantu à u kindergarten per u metu Montessori stimula u sviluppu di u zitellu.

A cumpagnia principali di u maestru hè di creà un ambiente di sviluppu speciale (o ambiente di Montessori) chì u zitellu avarà acquistà novi abilità è abilità. Per quessa, un kindergarten chì travaglia in u sistema Montessori, in regula, hà parechji zoni in chì u zitellu sviluppeghja diversità capacità. In questu casu, ogni elementu di l'ambientu Montessori realice a so cumpetizione specifica. Demu cunsidereghja i cumpunenti principali di u sistema.

I Zoni di Ambiente di Montessori

Puderà a distingue a zoning dopu:

  1. A real life. Maturità di e cumpetenze vitali. Sviluppeghja e cumpetenze prufessiunale per u più grande è picculu, inseguri à u zitellu per fucalizza nantu à una certa tarea. Hà aiuta à u zitellu à acquistà abbilitati di disegnazione indipendenti, colore, etc.
  2. U sviluppu sensu - l 'estudo di u spaziu circundante, u sviluppu di u culore, a forma è l'altri prupitati di l'ogetti.
  3. Mental (scienza matematica, geografica, natural scienza, ecc.) Di sviluppu favurè à sviluppà lògica, memoria è perseveranza.
  4. E exerculoni di muturi. Riparia una varietà di eserciziu fisicu cuntribuisce à u sviluppu di l'attinenza, u equilibriu è di a coordination of movimenti.

U numaru di zoni in un kindergarten chì travaglia da u modu di Montessori varieghja dapoi a funzione assignata. Ci hè ancu una zona di musica, dance o lingua.

Principi di u prugramma pedagogicu di Montessori in kindergarten

  1. Creazione di un ambienti speciali cù materiale didactic .
  2. Possibilità di selezzione. U figliolu stessu ellu a zone è a durazione di e classi.
  3. Autocontrole è a dettazione di errore da u zitellu.
  4. U travagliu è u rispettu di certu reguli (pulizziari cù elli, mudificà tranquillamente in a classa, etc.) aiuta à l'adatta gradualmenti à e regule di a socie è accustomani à urdinà.
  5. Difiesa età di i studienti in u gruppu assistenu per u sviluppu un sensu d'assistenza mutuale, cooperazione è responsabilità.
  6. Assenza di un sistema di lezioni class. No descrizzione - solu cù colti o chiesi di chjusi è e tàvule.
  7. U zitellu hè un participante attivu in u prucessu. Ùn un maestru, ma i figlioli aiutanu è preparanu l'altri. Questu aiutanu à sviluppà a indipendenza è a fiducia di u zitelli

Metri psicologichi

In u criaturu di Maria Montessori ùn ci hè nè cuncurrenza. U zitellu ùn hè micca paragunatu cù l'altri, chì vi permette di l'autoestimu posittive, di fiducia è d'autocuità.

U zitellu è i so rializazioni ùn sò micca evaluati. Questu aiutà à nutriscia una persona indipendenti, autentificata è objetivamente autovaliventi.

A maiò spessu, l'educazione di pedagogica Montessori per i zitelli pò esse truvata in un kindergarten privatu, chì hè riflettatu in u prezzu di l'educazione. Ma u risultatu hè vale.

Un kindergarten, chì travaglia nantu à u metudu Montessori, hè una occasione per un zitellu per esse stessu. U zitellu in u prucessu d'aprenu serà capaci di sviluppà in ellu tali qualità cum'è l'indipendenza, a determinazione è l'indipendenza, chì serà indispensabile in a maiò vita adulta.