Focus pè i zitelli

In a zitella, u mondu circundante parece chinu di i cultile di farfanti è di i miraculi. I parechji volanu spessu chì sustene issa credo in bona magia. Per quessa, unu di i temi più cumuni è particulare interessanti per un anniversariu hè a sera di i trucchi per i zitelli. Per affarigalli tali vacanze, pudete invitar un animatore o preparanu. I seguenti esempi di trucelli aiutanu in questu:

  1. "Ughjettu colore". Pigliarà un canu cun una tapa. L'ultimu hè chì hè cupartu cun un pittura acuarela nantu à l'internu (i zitelli ùn deveru micca vistu questu colore à u focu). Per esempiu, lasciemu è verdu. Cusì, v'hà cudatu l'attinenza à u fattu chì avete un acqua corrente in u cane. Allora dice quarchi parolle magia. Per esempiu: "Tutti, frutti, diventanu acqua cusì verra cum'è erba". È mossi u cane. L'acqua averghjera a pintura verde è esse colore.
  2. Focus hè a so cumpagnia. Avete bisognu: trè vetru (mità dispusizione d'acqua o vazio), una carta di carta. Purtate dui vetru à una certa distanza da l'altru. Dà i zitelli una cumpagnia, spiega chì ci vulete mette una carta di carta nantu à i vetru, è mette u terzu in questu ùn hè micca cascà.
  3. U truccu hè chì per eseguisce a succorsu, hè necessariu di ricumincià a foglia cù un accordione. Quellu chì guesses hè drittu per un premiu. Se ùn ci hè micca cusì, da tù stessu vi falla u bigliu è sorpresa i zitelli.

Foci cù carte per i zitelli

  1. "Truveru a vostra cartula". U centru megliu è più cumuni. Pigliate u ponte di carta. Turn upside down with shirts. Invita à qualchissia da i zitelli per sguassà una di e carte, chì ùn vi mannanu. Chì a ricurdà è e so pede. Dopu quì, aduprate u polcolinu, passà in notazione di u cardu infernu. Shuffle. Apertura una sola carta, truvate quellu chì u zitellu hà memorizatu, è u piacevi cù u vostru find.
  2. "Vermiciu è neru". A ponte hè stata diventata in dui capunanzu: rossi è negra. Pudava a mezza mità sottu à a tavula (nantu à i vostri genolli, in a sacchetta, sottu una napulita). Per esempiu, hà dicisu di lascià un pezzu di russi. Invita l'invitati per participà à l'enfasi cuminciannu à avè i carte, è suggerenu à sceglie un di elli, ricurdativi. Tù in questu tempu aprite è ùn vinarà micca. A carta hè tenuta da u participant. Piglià u pack restante è mischje: sopra a tavula, sottu a tavula. À questu tempu, cambia a meza à l'altru. Avà ùn avete micca i rossi, ma i chjucchi. In seguitu, tenendu a carta face down, dumandate à l'invitati per aduprà a carta scelta in u pede, perchè ùn vede micca. Allora cuntinueghjanu à minàccia. Pò begu à e carte è truvà facilmente a cartulina chjamata, cum'è un vestitu rosu trà i chjucchi. Dàtene à u participant. À questu puntu, pudete finisce. O continuate, dicendu chì vo site avà "pokolduete" è a cunsula di carte torna negra. Dite "parole magichi, movime e mani è apre a carta".
  3. Certi picciriddi vulianu amparà e so cumpetenze per puderebbenu amanduli. U sviluppeghja imaginazione, destreza, artistica, logica.

U focu più faciale hè chì i zitelli palesanu di i visitori:

  1. "L'Apple da l'aranciu". Elaburazione: hè bisognu à scurzà bè cù a buccia d'aranciu è pozzu un pomo in quì, adattatu à a talla. Preparate un fazzulettu per u focu.
  2. U zitellu ferma in manu à un fruttu, mostra i invitati. Sembra una tarramu sana. Cumplementu, corsi a manu cù un pannu. Pigliu è - op! - in manu una mela! Per fà rializà u focu, u zitellu deve piglià a pelle è u caccià da a manzana cù u fugliale.

  3. "Lápiz in l'buttiglia". Avete bisognu: una buttiglia (megliu copre, hè più stabile), un lapis, una stringa.
  4. Preparazione: una fini di a corda attaccata à u lapisinu, u sicondu - in u cinturione di u zitellu (pò esse fissatu nantu à a cintina di frasa, per esempiu).

    L'essenza di u focu: averemu u pencile in solcu à a nostra manu è cumparisce l'allughjò, dicemu chì hè magicu, animatu è ubbidientiu. Culpemu in a buttiglia. À u stessu tempu, avete bisognu à vultà vicinu à a buca per chì a corda hè abbastanza, è u lapis piace bundesed à u fondu, cum'è s'ellu ùn hè micca attaccatu. In più, u zitellu averaghju à ellu stessu. U liceu pianu lentamente à risuscità! Comu succede: in questu tempu u babbu si sguassate un pocu o difleghja a parti più rimettata di u corpu, questioni à l'buttiglia. A cullina si stendi è recolle. Allora u zitellu sguardi: "Tuttu u ritornu in l'buttiglia" hè vicinu. U lapis hè abbuccatu. Cusì pudete fà facete parechji volte, accumpagnamentu cù e parolle.

    Impurtante: in anticipazione medite apprezzà a durata di a corda, trasfurmà cù u zitellu. U filu deve esse invisibili.

Inoltre, ora in i prudutti pudete cumprà un cuncettu speciali per i trucchi di i zitelli, chì hè ancu interessante per utilizà nantu à a festa, è dopu à l'anniversariu pò esse datu à u so anniversariu.