Disegiglii ghjunghjuli à u 9 maghju

U 9 ​​di maghju, in tutti i paesi di l'antica URSS, si celebrà un feste assai impurtante - Vittore Day in a Gran Guerra Patriòtica. In questu ghjornu, più di 70 anni, i suldati suvietichi fanu un veru fete, l'armata di u putu inmanu, chì u numeru chì supirava a forza di l'URSS parechji volte. Malgradu questu, l'inghjenu era statu scunfittu, è i pò micca innocentie liberati da l'oppressioni di i fascisti.

Perchè hè a preparazione per u 9 di primu impurtante per i zitelli muderni?

U tempu di a guerra hà pigliatu a vita di un gran numaru d'omi è donne chì senza prigione si praticavanu per a so patria. Quasi ogni famiglia pèrdite u so babbu, u maritu, u frère o l'uncle, è parechji zitelli eranu orfani è sò stati temporaneamente in l'istituzioni di i zitelli. Malgradu, i donne è l'omini sovi i stiichi putevanu superari tutti i difficultazioni è ci dettiru un rigalu felice.

Sicura chì i figlioli di u mo figliolu ùn capisce micca bè chì passò durante a guerra, è per chì u ghjornu di a Vittoria hè cusì impurtante per i so aviani. In ogni casu, hè in u putere di i genitori è i duttori à verificà chì i zitelli è e donne fate u ricordu di i so antenati è ùn mai più scurdate di ciò chì a grandi fazaele hè stata fatta da i suldati di u guvernu u u travagliu di a traseira.

Hè per quessa chì, in a maiò parte di e scole è kindergartens, assai attente hè oghju pagatu à l'educazione patriota di i studienti è di i studienti. In particulare, in vigilia di u ghjornu di a Vittoria, l'istituzioni educati sustene cuntestazioni per i dibujos di i zitelli nantu à u tema pertinente.

Inoltre, un zitellu pudete piglià a so cumpagnia di scambià un scrittu tematicu in lezioni d'arte, è assai spessu per questu quì averebbe bisognu di l'aiutu di i so genitori.

In preparazione di u ghjocu di u zitellu per u Vittore di u 9 di ghjornu, pruvate a dile à u to figliolu o figliolu tuttu ciò chì sapete di ddu mumentu terribili. Sè pussibuli, dumandate una conversazione tematica di i parenti più anziani chì sò familiarizati cù l'evuluzzioni di i precedenti anni, micca per u guiseur. Chì u zitellu, in virtù di e so capacità, spirimina almenu un pezzu di vita militare è riflette e so emozioni è sentenzi annantu à una carta ordinare di carta.

In questu articulu, avemu fattu a vostra attenzioni l'idee di i dibaccios di u zitellu à u 9 di maiu, chì pò esse dipenditu da e tinghje, i marcatori o di u liceu colore.

Idei di i dibaccios di i zitelli appuntu à u 9 di maiu

I dipinti per u ghjornu di a Vittoria, per regula, sò studienti in forma di felicità, chì sò datu à i veterani, o pittura di decorazione di i posti per i vacanze. In questu casu, l'elementu principalu di tali l'imàgine hè assai freti di fiori, o più volte, carnations rougichi, chì sò un tipu simbulu di patriotismu.

Inoltre, tali dibuzzioni ponu esse fattu un salute di festa, a prucissiò, u desfile è altri avvenimenti chì u 9 di maghju ci sò in a maiò parte di cità di l'antica URSS. Un altru simbulu di u ghjornu di a Vittoria hè a cinta di San Giorgio, chì hè ancu spessu illustrata in pittura è postale di salute. In certi casi, u testu di felicità pò esse scritte direttamente nantu à sta cinta.

I dipinti di i zitelli nantu à u tema "9 di maiu", fatta cù un colore o pinti, pò ancu rapprisentanu una figura di l'atti militari o l'equipa militari. Questi ritratti pò esse timidati micca solu per u ghjornu di a Vittoria, ma ancu à u ghjornu di u Difettore di a Patria, perchè sò spessu ponu esse truvatu in l'opere di i zitelli di parechji età.

Finalmente, i veci di l'età in u lugnu di u 9 di maiu pò ancu representà una situazione situatu cumplessa cù a Gran Victòria, per esempiu:

Queste è l'altri pensioni di i disinazioni di u zitellu, cuncessu per u festa in u 9 di maiu, pudete vede in a nostra photo gallery: