Dazaifu Tammangu


Dazayfu Tammangu hè un cumplicatu di tempiu cun una storia ricca, interessanti exhibiti stòrici è una atmosfera spettae chì attraente à i studienti chì dumandenu a prutezzione di a testa di u scientistu Mitizane è e ghjunghjenu numerosi in u Giappone .

Situazione:

U Santuariu di Dazaifu Tammangu hè situatu in u picculu cità di Dazaifu in l'periferia di l'area metropolitana di Fukuoka .

Storia di a creazione

U tempiu era custruitu nantu à a tomba di u poeta famosu, u scientistu è u puliticu Sugawara Mitizane (845-903), chì stava sempre in u periodu Heian, è dopu a so morte era veneratu da tutti i studienti è i scoli d'educazione cum'è patronu di l'educazione. U santuariu occupanu un territoriu significativu (più di 12 chilometri quatri) è cunsistenti di varias strutturi. Unu di i palazzi - Hondaen - hè stata posta in u 905, 2 anni da a morte di Mitizane. Uni pochi di oggetti in più sò stati construiti in u 919, ma dopu, durante a Guerra Civile, sò stati distrutti. L'edifizii di l'ognidunu sò in maiuri datati in u 1591 è custituiscenu una parti impurtante di u patrimoniu culturale di u Giappone.

Chì ci hè interessante cù u tempiu di Dazaifu Tammangu?

In più di parechji pranzi di u Santuariu, u cumuni di u tempiu ancu un tesoru, 2 stufi è un ponte. In u tesoru di Homotzu-den, i mantenzi sò l'antichi artefatturi di i tempi Heian è Edo, chì sò di significazione storica per Dazaifu Tammangu.

In u territoriu di u Santuariu, circa 6 mila ghjente crescenu. Poggiri, chì eranu assai affezuri di Mitizane. Ci sò stati culurati quì davanti à tutti l'altri, è in u 24 a 25 di dicembre l'urtimu annu hè un festival dedicatu à prugna fiurente. Sicondu una legenda lucali, i prugnevuli viaghjanu à Dazaifu da Kyoto dopu à u maestru Mitizane. In a strada di u tèmpiu, pudete vede e case di tè è cumprà cum'è pasticceria d'arghjentu "umegee-moti".

U tempiu di Dazaifu Tammangu hè cunnisciutu ancu da u fattu chì in vigilia di l'esame di graduazione è l'ingaghjamentu parechji millari di studenti è studienti anu aghju cagiunatu cun forti aiuti di l'aiutu in a rennuta di i sugetti di l'insignante.

Inoltre, cintinara di ceremònimi sò stati annantu à u santuariu. Unu di l'avvenimenti più impurtanti hè u festival "Dzinkosiki-taysai". L'annuncia Onobori fù ricunnisciuta cum'è un patrimoniu immateriale intangible. Da ottobre 2005, vicinu à Dazaifu Tammangu, u 4u museu naziunali in u paese - u Museo Nazionale di Kyushu, chì hà ricivutu 3 stelle da a guida Michelin, hè stata aperta.

Cumu ghjunghje?

A visitare u Santu Shinto di Dazaifu Tammangu, pudete aduprà viaghjate in l'uriggini o ferruvii via Tokyo o Osaka . Se viaghjate trà a capitale in avione, avete bisognu di voce da l' Aiacciu à l' Aiacciu à Fukuoka (u viaghju hè di 1 ora 45 minuti), è piglia u metro à l'estazione Hakata (5 minuti in a strada). U trenu da Tokyo à l'Hakata station in a linea JR Tokaido-Sanyo Shinkansen passa circa 5 ore. Dopu questu, piglià altri 30 minuti per andà da l'stazione Hakata per via Tendzin è Fukuoku à Dazaifu.

Per i turisti chì viaghjanu da Osaka, hè megliu fà voce da Itami à l'Airport Internaziunale à u Fukuoka Airport (dura una 1 ora e 15 minuti) è i rotte per Shinkansen da Sin-Osaka Station à Hakata.