Culle di Kumamoto


Una larga zona è assai antichi edificatori facenu u Cumapimu di Castello uno di i più impurtanti in Giappone . I travaglii di restorazione hè stallatu quì per 60 anni, è in u 2008 un museu fù apertu. In ogni casu, in l'aprili 2016 anu un terribbili terribbili, è u casteddu hà subitu gravu danni. In ogni casu, oghje pò vede à i furtizzi massi di l'esternu. A riparazione di u casteddu sanu vi piglià almenu 20 anni.

A vista di vista

Kumamoto hà una storia ricca. Hè statu custruitu cum'è una furtizza. Parechji volte era sughjettu à a distruzzioni è incendi, ma era sempre restaurata. Dintra u principale bastimentu hè statu creatu un museu cun una exposizione chì dicenu à a custruzzione è a risturazione di l'internu originale.

L'edificiu prisidenti di u palazzu fù chjucatu cù e metudi i metudi muderni. I visitori pudemu vede a ricumpenzione esatta di a decorazione interiore di i salotti. U casteddu impresi cù i so pareti di pietra cun una longeva tutta di 13 chilò è fossi, è dinò e torretti è magazzini.

A torre di u turrettu Yuto hè unu di i pochi alcuni edifici chì guariscenu tutta l'adversità. Esisti da u tempu di a custruzione in u seculu XVII. Ci hè ancu un passaghju sclusivu solu di u palazzu è a prima residenza di u clan Hosokawa, circa 500 m à u nordu di u nordu.

In u territoriu di u casteddu, 120 pezzi cù l'acqua pienu sò stati cavatu, inturniali è cheri. Da sta fine di marzu à u mità d'aprili, circa 800 fiori di fiori è creanu una vista fantastica. A notte, u palazzu principali hè illuminatu, è si pò vede da afar.

Tragedia

U 14 di aprili, 2016, hè statu un terramotu cù una magnitudine di 6,2 punti. U muru di petra à u pede di a furtizza fù parzialmente distrutta, certi di i decorazioni di u palazzu caderu di u teatru. U ghjornu dopu u terrimotu hà retrocedutu, ma digià da una forza di 7,3 punti. Certi disinni eranu stati rutti, u casteddu stessu hà sappiutu pèssicu danni. E duie dumenni sò stati malamenti, i chjusi di u teulitru cadutu di u canzellu, ma hè stata cunsacciata di manera chì quandu cadiri in u eventu di un terramotu, ùn dannu micca l'internu di l'edificu.

I travaglii di ricercà esse realizatu cù cura particulari. Tutte e petre, ancu i chjuchi, seranu numerati è installati cusì cum'è prima. Questu possu bisognu di i vechji ritratti è documenti. A Restauración sarà longa, ma i giappunesi anu da utilizà u prucessu di ricuperazione per atraientu i turisti.

Cumu ghjunghje?

Lu Culummara di Kumamoto si trova in u centru di a cità di u stessu nomu in Giappone. Da l'estazione di JR Kumamoto à u tramu pò esse ghjunta in 15 minuti, a tarifa hè $ 1.5.