Monumento a cruceris Varyag


In u terraplante di a cità surcoreana di Incheon hè un monumentu à u cruiser Varyag. Stu simbulu di u valore di i marineri russi hè statu creatu per rimbursà a memoria di l'eroi cummattiu in i battali durante a guerra Russo-Japanese. À i turisti hè interessante cum'è unu di l' attrazioni culturali di u paese.

U cruiser "Varyag" feat

In u 1904 distanti in u portu di Chemulpo (present Incheon), u barcu "Korean" è u cruiser "Varyag" entrì à a battaglia, inugee in forza. I batticavanu cù 15 navi di l'squadra militare japunesi. In u risultatu di a brutali battagghia, 200 marinara eranu feruti, è più di 30 morti heroichi. U cruiser riceviu 5 toi è perde a maiò parte di i pistoli. A decisione hà presu un imprevistione è bassu rapidu: per chì l'inimitariu ùn hà micca avè u "Varyag", i marineri inundatu. Solu anni dopu, i ghjuchi apprezzati u valore increscente di i marineri russi. U capitanu è u restu di l'equipaggiu era guadagnatu i ordini, è l'uportu di u "Varyag" hè ancu cited cum'è un esempiu di "l'unurariu di u samurau".

U distisu di u navi heroicu

U cruiser "Varyag" ùn hà finitu a so storia nantu à questu. Un annu dopu a battaglia in u portu di Incheon, u japunesi hà risuscitatu u bucu da u fondu. Dopu fù chjamatu in una marina di furmazioni in a so flotta. In u 1916, u cruiser fù compru è rinviatu da a Russia à u RU pè riparazioni. Ma a Rivoluzzioni d'Octoberu u confiscatu per i so deversi riali. In u 1924 u Varyag hè vinutu per scrapping, durante u trasportu hè culpitu in una tempesta violenta è, in u risultatu, hà culligatu quasi vicinu à a costa di l'Escocia. Contra l'ultimu postu di a navi heroica hè statu ancu installatu un munumentu.

Agenzia

U monicu di u cruiser Varyag in Corea hè statu apertu à u 10 di frivaru in u portu d'Incheon. Ghjera annantu à questu ghjornu in centu anni in l'agleru di u Strettu Coreanu hà livatu u canapè coreanu è u cruiser Varyag. No sorpresa, l'autore di u monumentu era u famusu scultore di a Russia Andrei Balashov. U munumentu hè fattu di marmurru negru, è più com'è una petra cù una cappella sola è chjinata nantu à ella. À ogni latu di u munumentu sò posti bidenole, simboli di u populu russu.

A l'apertura di u munumentu, anu fattu una ceremonia cù a participazione di u militaru coreanu è u russo. L'ultimi arrivò à u portu nantu à i navi di u Pacificu di u Flete di u Pacificu. Dopu a parte ufficiali di u bastimentu, a Flota di u Pacificu hà participatu à eserciti navali russo-coreani.

Inoltre, una planche memoriale fù apertu nantu à a custruzzione di l'anzianu succorante Roig Red in Incheon. Ci era quì chì i marineri sopravviventi di u cruiser "Varyag" anu in trattamentu dopu a battaglia heroica.

Cumu visità è cumu?

Pudete vedere u munumentu in ogni mumentu, è pudete ghjunghje à u munumentu di u cruiser "Varyag" in a seguente manera. In u metro (ligna No. 1) scappa à l'istazioni è seguità l'autobus: