U Sucre di Pancellu

U Pipinu hè una pianta sola. Ancu i so figlioli sapanu da e so pruprietà ùtule. In a natura, ci sò parechji cintunarii spezie di sta pianta, è ogni ghjornu pudete truvà a so applicazione in a medicina famigliali. U zucchinu pianice hè un rimediu urdunimentu chì effettuamente effittivamenti aiuta in u trattamentu di i prublemi di u viaghju gastrointestinali, è in a guariscenza di i feriti.

L'applicazione di u zuccherou di pianta

Sta pianta in parechje spezie hè stata utilizata in tutti l'esferi di a vita. I fogli di pancetta sò attivamente utilizati à a cucina. Inoltre, ponu esse l'agenti d'urdinatore per a pelle. È u zitellu di pianta, grazia à i so propietati stupendosi, hè utilizzatu in a medicina è a cosmetologia.

I ricetti principali di a medicina famigliali cù u zuccu di pancetta sò dinò:

  1. Tintura nantu à e foglie di u pancetta hè un cunduttante bellu. Hè utilita pi bronchitis. Tintatura aiuta ancu i malati cù a tuberculosis.
  2. Usendu u zucchinaghju di u pianta, puderete restaurà persu per via di malatie, ligure à laringitis .
  3. U zuccherinu frescu di u pianta hè efficace in pancreatitis crònica. Pigliate averete bisognu di una cullizzioni di rocca quatre volte à ghjornu.
  4. Homeopatìa usa u zuccadoru com'è rimediu per allevi di i maloforsi chì trattanu tachycardia. Per l'omi, hè cunsigliu per piglià u zucchinu di pianta per cresce a putenza.
  5. U zucchinu di pancetta hè ùtule à l' ulceri stomacu . Stimulates the secretory function of the stomach. Per ghjunghje un rispeziu efficace, hè abbastante per vìviri una cullizzioni di u succu un paru di voti un ghjornu prima di manghjà.
  6. U sucre diluju pò rinvinisce a bocca. Questu avete da aiutà à neutralizà i prucessi infuvamentu, curà ferite è ultracoli.
  7. U superi zucchinu vi aiuta à a pianta cun gastritis atrofi.

L'applicazione di u zucchinu di pianta in cosmetologia

A basa di a pianta, sò ottimisciati maschere maiò per a faccia. Questu rimediu aiuta à amparà tutte e imperfezione di a pelle. Dopu a mascara per a faccia basata annantu à u zuccu di a pruduzzioni di pianta acquistenu un apparenza radiante, pareva più sanu.

Per restaurà l'elasticità di a pelle, pudete apprezzate un caldo specie. Per fà questu, pudete aduprà e foglie di u so pomi di pianta o di pianta:

  1. Pateanu purga assai di acqua fogera.
  2. Dopu chì u liquidu hè divisu in dui navi, una di quale averebbe friquassate.
  3. U napulite si primu è poitta in umidità in una tintura fina è per cinque minuti per aghjettà à a pelle.
  4. Allora u listessu promente hè da fà cun un liquidu freddo.