Chacha da uva in casa - ricetta

Intra d'altri cose, a varietà di uva hè ancu rispunsabilizava da u gustu di a chacha georgiana, chì hè per quessa hè megliu preferitu à e bachi più freschi chì arriccanu a zuccaria cù dolcezza naturali, o à dolci à l'appena.

Aghjunghje infurmazioni nantu à parechji ricette di chacha da uva in casa.

Ricetta per chacha da uva in casa

Sò cagiunate chacha da una uva fresca di zuccaru, è micca un pastellu, questu hè a basa ideali per un vinu classic. Prima di a preparazione di e bogai sò strettamenti pruibitu per lavà, esattamente, è ancu pulizziari da l'osse, chì dà a saturazione di u bè.

Ingredients:

Preparazione

Ancu di fà una chacha da u raghju, a raghja si sò selezionati, sguassate i bachi spoiled, è poi poveri in u pate e bocca esmaltata è cumincià à scoglià. Assicuratevi chì quasi tutti i bachi sò chucheriti. Pour in l'acqua, assicuratevi chì circa un 10% di u paniellu di voluminu hè stata vacante. Appena, mette a buccia di fermentate sottu septum. Una volta in un paru di ghjorni, serà necessariu di mischjà a basa di u Chacha per fraccionarii a film da u raposo popping, chì l'oculu ùn spessu ùn si stalla. A fermentazione si mette in u calore è di u mesu.

A salute fermentata hè passata per cheesecloth, u pasticciu hè struitu bè è cullucatu in un saccu. U listessu brew hè spressu in un cuntainer per a distillazione è fate un saccu cù un pastellu in u liquidu. A distillazione primaria ùn impone una divisioni in fraccione, si deve esse cumpletu da quandu a forza di a buccia s'agisce dettu 30 grai. Dopu a misurazione di a forza di a cerveza ottinata da u metu preferitu è ​​a riduzzione à u 20%, principia a seconda distillazione. U primu 10% di liquidi distillati pour pour - hè periculosa per u cunsumu, è u reste hè distillatu, aspittendu a fallia di a furtizza à 45%.

A preparazione di chacha da uva nantu à a casa hè cumpletu, ferma per dilute u zitellu à u 40% è lasciate in fresco per un paru di ghjorni prima di cunsumu.

Chacha da un torta di uva in cundizioni di casa

Dopu avè u zuccadoru di uva , u pastiche pò esse usatu per fà chacha.

Ingredients:

Preparazione

L'ultimu ingredientu ùn hè micca necessariu durante a razza di u zuccherinu, se trova chacha da isabella è e altre varianti simili, u zuccaru hè mandatu.

Dilute the cake warm (no more than 25 degrees) cù l'acqua è pour u zuccheru. Dopu avè u mischinu, u cuntinuu hè colessu sottu à u segnu idraulicu è mandatu à fermentà in calore per un mesi o più, cuncintendu à cumpunimentu di e emissioni di carbon dioxide.

Doppu a fermentazioni, a zuccarera hè passata per a pecorina, u pastellu hè struitu è ​​rinfriscata, è u liquidu hè distillatu (senza divide in fraccii) finu à chì a forza cadute à u 30%. U distillatu finitu hè diluziatu à u 20% è torna distillatu. U primu 10-12% di l'alcohol scorrini - hè una periculu per a salute di u facciutu dannuu, chì hè popularmente chjamatu "cap". U restu di u liquidu - u "corpu" di a bieraire - hè distillatu davanti à a caduta di a furtizza in un corrente da 40%. A vittura finita hè dilutazione finu à a forza ch'ùn averebbe in a rigioni di 40 à 60 gradi.

Chacha pò esse inborrazione immedanevi dopu a distillazione, ma i pruduttori prughjetti di l'alcoholu fugliale di cunsigliu di ricordu di abbandunà u bè da parechje ghjorni in un locu, perchè u so gustu puderia pacà e aperti à u taster in tutta a so gloria.