Chuck-chuck in casa - ricetta

A ricetta per chak-chak in casa pò parparà bellu semplice, ma in fattu hè micca cusì fà di truvà una postu cun una texture ideali. Se si tagghiau a massa massa grande, ùn si ncontra cù u ghjocu, fate l'arricatu assai dulce - si stende è a chuck-chak sarà una petra, in una parolla, duverà parechje matte in u prucessu di assemblà a so delicata orientali è avemu da discussione in detail dopu.

Chuck-chak ricetta cù u melatu

A pasta di chak-chak hè preparatu d'una manera similar à una pasta di noodle è tagliata in u listessu modu. Inoltre, immediatamenti dopu à lignu, i pezzi sò mandati per esse faciulati in l'oliu pre-furnitu, durante a cocciuta ch'elli hanu ondulatu è marroni, chì diventanu cum'è e cipolle fusti.

Ingredients:

Preparazione

Imbulighjate i primi ingredienti. Prudutti di massa ùn deve esse micca troppu più sinu, ma ancu per e mani ùn deve mancu appena micca. Lassa a pani coperto per 15 minuti, per facilitate a furmazione più veloce, andate dopu in un capu finu è tagliate in corbelli fini. I fettucini risultati sò deve frittu in parechji porti (circa un pocu à pocu tempu) finu à a so foglia.

Mentre a pasta hè frittu, capisce un ghjattu solu. Unisce u melatu cù u zuccheru in a cunchiglia è cottu u ghjiru à i cristalli dissolvi cumplittamenti. Mesturà u sciroppu cù e tagliati friddi è trasfiriu à qualsiasi forma, rammintatu. Trascendenu finu à l'indurizeghja, è viaghjate à a degustazione.

Una ricetta simplice per chak-chak

Per quelli chì facenu a pasta crispy fritta, ricumandemu à vultà in una ricetta incù l'addumata di vodka. Grazie à l'ultimu ingredientu, i tingdi di panià si pigghianu un pocu densu fora di u criscenu quandu manghjendu.

Ingredients:

Preparazione

Pienu i ova di vodka è un pocu di sali. Pour l'ovu in a farina è amassi a pasta. Quandu a pasta hè elastica, lasciarà à reste, è poi chjudarà finamente ghjunti è tagliate. U gammi di stuppa pudete cambià sicondu a vostra preferenza: i pezzi fissi seranu più crispy, è quelli chì anu più grossi - fronda è bruttura. Calami l'oliu è cumincià a frebitu a pedicoltura di a pezza finu à quandu sò oru. Dopu, cambie a pasta fritta nantu à i napole è piglianu u ghjacciu.

U mischju di u melu è u zuccheru, mette u mischju nantu à u focu è u cocedoru finu à chì i cristalli di zuccaru dissolve. Sùbitu, piglia e pezzi di pasta cù l'arricatu dispostu, è dopu avè partutu u chak-chak per friddà in a forma scelta.

Ricetta per un grande chak-chak in Tartar cù u melatu

Una vera ricetta di chak-chak di tartara cumprendi una pasta spura di massa, chì, dopu a furmagli, oghje più più a causa di a presenza di soda. I meli è u zuccheru in sta ricetta sò mischjule in proporzioni ugguali, chì ponu pussibile alcuni un scieppu forte chì facilmente mantene u disignu di e pezzi preziosi di pasta.

Ingredients:

Preparazione

Per una ricetta di i zucchini chak chak-chak chjardu cù soda è un pocu di sal, finu à ch'elli si sianu in una massa lush bianca. A più in l'aria nantu à l'ova, u più splendidu u fogghiu di a pasta fritta sarà da vene. Aghjunghjite a farina tamizada in u codice, aghjunghjite a pasta di pezza, divite in porzi, rintrappa è lasciate secca, cù a toalla, durante 20 minuti. I fugliate di a pappagallo chjappu in tacchi è frittu raziunà di questa paille in petri pre-caliu.

U zuccheru cù u melu, fate mette à un ghjocu homogeneiu, friddi puru a pasta fritta, è dopu aghjunghjendu sianu da friddà.