Livi - bona è mala

Oghje più di e più ghjente volenu vegetariani. Molti cresinu chì ci sò abbastanza verdura è frutti per sazià i so bisognu di u nutrimentu è chì a proteina vegetale hè megliu (è più sicura) chì a proteina animali.

Intantu, questu hè micca cusì. U cunsumu di carne ùn hè solu beneficiale per a salute è cuntene à u funziunamentu di funzioni metabolii vitali, ma dinò assai energetica.

Livi - bona è mala

Carni cuntene una gran quantità di prutezione, chì hè assai impurtante per u corpu. Ogni sapi chì issa mutage pruteghja a salute generale è u benessimu di u corpu. Ma ellu hà altri funziunalità, cumu riparà è custruisce e tessuti di u corpu, è ancu pruduzzione d'antichi chì prutege u corpu da infizzioni, rinfurzendu cusì u sistema immune. A cosa più importantissima: a carri hè nunda l'aminòcidu essenzale.

Di tutti i microelementi impurtanti chì cuntenenu carne, i più impurtanti sò u ferru , u zincu è u seleniu. E da vitamini - A, B and D. Ddi vitamini rinfurzanu a nostra visione, i denti è l'osse, è soporta ancu u sistema nervu cintrali in un statu travaglianu, rinfurzendu cusì a nostra salute mentale.

Cusì, prima di parlà di i danni di l'muntunatu, vaghjulu di ricurdà e so benefiziate induve.

Quandu penserimu di omega-3, chì sò assai necessarii per a so vita, ricorda chì a so fonica hè nocera è pisci. È scurdate micca altri una altra fonti affidativa di queste grasa - cordellu o cordellu! Inoltre, a proteina d'alta calidad, chì cuntene l'aghju, restaurate è mantene i nostri organi in modu di travagliu. Questa carne dispunia u settore tutale di aminociti essenziale chì avemu bisognu di cunsuma. Hè un altu cuntenutu di elementi di traccia priziosa, includendu ferru digiàbile facilmente, chì ci duna energia, zincu, chì sustene u sistema immune, è vitamini chì sustenemu u nostru intillittu à un livellu elevatu.

U beneficiu di l'muttu hè ancu chì hè una excelentesa fonte d'acid linoleic conjugate, chì sustene u sistema cardiacu è ghjucà un grande rolu in a prutezzione contru i tumuri, cum'è maligni.

In ogni modu, cum'è qualsiasi mane di carne, l'agnellu pò purtà micca no solu u bonu, ma ancu perdu. Questa carne dispunia grassu saturatu è un gran numaru di calori. Nutricionisti dicenu chì u cunsumu eccessivu di grassu saturatu hè un fattore di risicu chì pò provizianu un aumentu di u colesterolu in u sangue è u sviluppu di malatie cardiac. Doppu a cumplessità di mantene a figura, ùn parlemu micca.

Inoltre, u danu di l'muttu hè chì contene purines, chì u nostru corpu converti à l'acidu uricu, è quessu aumenta u risicu di i pedichi di rino. Per quessa, se i vostri parenti eranu malati cù gout o avete ribellati debbiti, avete da significativamente limite u cunsumu di cordellu o cunsultate cun un mèdicu annantu à questu.

Per via di i limitazioni. Parechje si dumandanu se esse possibili di manghja l'agnellu cù una dieta. Ùn ùn importa micca i ordini religiosi; quelli chì si aghjenu à i ordini di una fede particular, cunnuscenu i so règuli. U restu pò esse dati solu raccolta generale: l'agambie, cum'è qualsiasi carne, cun una dieta hè permessa. A quistione hè a quantità è a cunfigurazione di i prudutti, è ancu di i modi in u quali sò tradutti.