Pedicure - tendenzi fashion 2014

L'estiu hè u tempu quandu i piazze aperta cunduceranu cunfidendu in u vestitori di a maggiuranza di noi. Hè per quessa piglià a cura di i vostri pedi è i pettu hè vinutu in prima. A grooming è a bellezza di i cuddetti femicili ci dessi à i so patroni sò statu di modu d'eccezziunali è di cunfidenza in a so résistance. In questu articulu avemu a parlarà di l'ultimi manicures di pedicure è di a moda di a stagione primavera-estiu 2014.

Tendenzi di i podiumi di u mondu

In questa stagione, i diseggiani di dicisioni di ùn scuzzulerà e donne chjappu di colori brillanti. Manicura è pedicure in 2014 pò esse carattarizatu da trè parole - calmness, elegante simplicità è naturalità. À u piccu di u modu di u mondu pedicure nude, chì era preferite Calvin Klein Collection, Burberry, Jonathan Saunders, Thakoon è Diane Von Furstenberg. Bellissima pedicure di u 2014 permette micca micca di limità in elettu à scelta di i scarpe è di a robba. In ogni casu, ci hè un "ma" - a manu è u unghji nantu à e so ghjughi deve esse ideale, perchè l'ombra naturali di vernici ùn distraenu l'attinzioni à voi stessu. In quantu a forma di e unghji, ponu esse un quadru classicu ovalu è suvitatu.

Sì avè preferitu u luminosu è gustu di i fiori, idei freschi per a pedicure 2014 pò truvà in e cullezzione di Donna Karan New York, Antoine Vaccarello è Preen. Un borgogna ricca, bianchissima scritta è glamurosa bianchissima stenderà sorbelenti nantu à i vostri unti si tenete a pelle scuru o tannicatu. L'scelta di a lunghezza è a forma di i unghji ùn hè micca limitatu in stu casu. Ovalada, squadra brutta, trapezoidali - a principal hè chì e forme sò ideali, cum'è i cutidianu in u circhiu. Questu hè duvuta à u luminosu chì attrae l'attenzione.

Ma u disignu di u pedicure gòticu di u 2014 hà sappiutu cambiamenti. I cullizzi di John Galliano, Christophe-Guillarme, Carven, Antonio-Marras è Dries Van Noten sò micca duminatu da u pugilitariu, ma di tonalità grisa, oscura, marrone scura. Questi culori sò ideali per staggione fresca è stile di l'estetica. Cù a larghezza di a carta di u unghje hè develo cura. Ci hè più curtu, u megliu u pedicurore perchè, chì ungles largu scuru causanu associazioni cù villane insidiosi è witches.

Una altra tendenza di a stazzione di 2014 hè l'ausenza di cuntrasti in pedicure è manicuranza. Ma questu ùn vole micca chì i disinatori dictate rigioni rigulosi per l'usu di ugliu d'ungliu di u listessu colore per unghie per e mani è pedi. Pudete cose cun bellu à combine nude in pastel, scarlet di bacca, grigio cù chjucu chjaru in u celu nìvuru, u pilu scuru. Sta cumunione pò vede in i cullezzione di Salvatore Ferragamo, Giorgio Armani, Antonio Marras, Antonio Berardi, Anthony Vaccarello è Gabriele Colangelo.