Junya Watanabe

Junya Watanabe hè un cunogastru famusu ghjocu japunesi, assai populari micca solu in u so nativu Giappone, ma in tuttu u mondu.

Biografia di Junya Watanabe

U futuru disignatore nascìu ntô 1961 in a cità di Fukushima (Giappone). Junea Watanabe li piacia à creà eseduti, cusì è fà appena da a so zitiddina. Dopu a graduazione, diventa un studiente di moda in u Giappone Bunka College. Questa scola hè cunsiderata cum'è unu di i megliu in u Giapponu, cum'è prupone una ricchizza teorica richentia è e persunalizazione pienu bisogni. Dopu à a so graduazione, Junea firmatu un cuntrattu cù a marca Commedes Garçons - questa compia principamente in cooperazione cù i prughjetti ghjovani è promettenti.

In seguitu diventa u chief designer di a ricumpensa di l'omi, quasi u capu di u dipartimentu tutale. Ntô 1992, u dilatori licinziu una cullizzioni chjamata Junya Watanabe Comme Des Garçons. Dopu a so manifestazione, u nomu di Junya Watanabe hè diventatu famosu in a industria di a moda.

In 2001, hà publicatu una cullizzioni di materiali sintesi muderni.

Per a marca legenda Converse in u 2007, Junia hà sviluppatu una seria di calzetti All Star.

Dapoi u 2008, u designer di u Giappone hà collaboratu cù such brands famosi: Levi's, Moncler, Lacoste, Fred Perry.

Collection Junya Watanabe 2013

In u culleghju primavera-estiu 2013, Junja hà vistu a ropa in un stilu sportiu. Quì vi trova mudelli interessanti di vestiti, ghjiorri, t-shirts e tunici. U dissenyu nativu, cum'è sempre, pruvucatu cù u tela, cut and drapery. In a nova stagione, ricumanda i lumii brillanti di neone: calce, aranciu, viole, rossi, giallu è viole. L'appruvamentu interessanti di i pappagallo è i costi nantu à i pantaloni ameghja assai donne di moda. I mudelli sò cullucati à u podju in sneakers è cù testa strana.