Secates Van Noten

Dris van Noten hè un famosu designer di a Belgium, u creatore di a so propiu marca, chì spicializeghja in ropa ghjugnu.

Driss van Noten - biografia

U futuru famoso disinatori nascìu u 12 di maiu in u 1958 in Amberes (Belgio) in una famiglia di sazie chì anu u so atelier è una magazzina d'indimentu. Questu hè chì hà influinzatu l'scelta di a futura professione di Dris. Dopu un velu tempore, participeghja i modi di moda in Milano, Parigi è Dusseldorf.

Driss van Noten, in u 1980, graduatu d'Antwerpen Accademia - la megghiu scola d'arti in u so paesi nativu.

In 1986 hà riesce a prisentazione di a prima cullizzioni di i primi umani in Londra. Dopu fattu, u so nome interessa a industria di a moda. Ma ancu dopu un bonu iniziu - ordnijiet era insignificante. E tuttu, perchè i diseggiani-avant-garde sò trattati cun cura.

Dopu un pocu tempu, Dris finalmente decisa di creà a so propiu marca cù Patrick Vangeluwe - u so amicu struitu. I colture di moda di ropa Dries Van Noten fù publicatu regularmente, chì u designer hà travagliatu assai.

In 1989 abria u so primu bouteile - "Het Modepaleis". Allora ci era una buttrega in cità in altri paesi - in Hong Kong è in Tokyo. U cuncettu di a cumpagnia hè a produzzione di vestiti d'ogni ghjornu, chì sò venduti in i stanzi. E casi ùn sò micca esistenzi dispunibuli. Ma Dris hà ancu participatu in alta moda shows. I so buttreghje sò situati annantu à u mondu, ellu stessu stabilitu in Anversa. U designer prefisce u travagliu in un ethno-stili cù i tessuti Indi è i patti.

L'urganizazione di u Council of Fashion Designers of America in u 2008 ricunnisciuta Secarà cum'è u Millore Designer of the Year.

Secs Van Noten 2013

A cullizzioni di Drissa Van Notten primavera-estiu 2013 hè prisentatu in un sceltu di culore cusciottu, chì hè cumminatu cù sfumaturi profondamente è riccu: beige, giallu, blu, blu, scuro e scuru.

Un ghjocu inghjinaghju di textu è stampi è una chiffon trasluzente fluiricante, una organza cun patrone fiorale o una ghjacera. Ciò parechje interessanti cumminzioni di chjuche è ghjuvellieri rigulari cù appliqués fiurali tridimensunali.

Alcuni mudelli di vestiti da Driss van Noten anu una siluette maschile, ma anche l'alte scelte feminine è romantica.

Particularmente bello attraversate biurità semi-trasparenti è pantaloni stretchi strisciati, incù tutti i camiceri in una chiave è chjami bianchi.

Se parlemu di sapori di Dries Van Noten, a cullezione piaccavanu i scarpi senza sfumanti e scarpi di pezzu di lussu.