Biografia di Anastasia Volochkova

Intrigues, ostaculi, u talentu, a fama ... Hè sti paroli chì ponu caratterizà a vita di una ballerina scandale Anastasia Volochkova. A so storia di vita hè sìmula à a storia di un melodrama lacrime, è ùn hè micca esaguerazioni.

A futura ballarina nascita u 20 di jinnaru di 1976 in Leningrad. Nastya hè statu insegnatu à l'arti da a zitiddina, hè stata missa in musei, teatri è ballet. A zitella studiau à una scola di sport, era piace à u pittura, poesia, tocca u piano. A zitella passò in una disciplina assai caccia.

In u ballu di a scola, Nastya di deci anni di età ùn hè stata pigliata senza seguita, argumentendu ch'ella ùn hà micca datu. Ma Volochkova hà datu una chance! I primi anni di furmazione in l'isula di ballet eranu un veru tormentu - ùn era micca piazzatu da i maestri o i cumpagni di scola. Nastya hà travagliatu durante 12 ore à ghjornu senza ghjorni off è vacanze - hà perseveratu versu u so goal. È u so travagliu hè stata premiata, hà successu ! In u 1994, Volochkova addivintà un solista in u Mariinsky Theater. "Swan Lake" hè stata premiera è diploma di performance. U periodu da u 1998 à u 2000 hè cunsideratu u più riescita in u ballu di Anastasia Yuryevna. In 2003, a zitella fù tentata, motivata da u fattu chì l'altitudine (172 cm) è u pesu (52 kg) ùn sò micca adattati per u ballu. Da questu mumentu in a vita di scandali di celebrità, i prucessi è di chiarici brutta scumpravu.

Oghje nantu à u ballu Anastasia hà longu scurdatu, ora avà a prutezzia di piglià un postu in u spettaculu cummerciale.

Make-up di Anastasia Volochkova

Parechje persone chjamanu l'stile di Anastasia Volochkova "lussu economiche". E tuttu causa di u capeddu u ghjallu, cigliu salvatichi, u coddu di u mouse è u vago lipstick in colore. A zitella hà un apparechju interessante è bella, è qualchidunu crede chì ella ùn sape micca l'arti di u maquillaje. Volochkova ùn utilizeghja micca i servizii d'un stilista, è si basa solu nantu à u so gustu insoliticu.

Nastya centra l'attenzioni nantu à e celldi, cù vividamente di culore in u biancu, è di fà una forma catchy. A stampa appicca nantu à ogni ghjornu di chjassi cù i vichje di Voloquia chì anu presumitu quelli chì dissenu l'oligarchi da Nastya.

Ochji bianchi a ballerina accentera i lumi penali, u labellu scuru è a mascara negra. Blush, invece più adupratu o pezzi rosa lustru. In u so cumpagnu di i so labbra, Volochkova li piace à pruvà cù l'ombra di lipsticks è lipsticks.

Vestiti di Anastasia Volochkova

I tragetti di una famosa ballerina sempre causanu argumenti cuntruversi, ma sempre ella sempre prova di vede cusì chic è exquisite. Nastya hà una figura di sportu tipu - spalle anchi, un grande cunfettu è cimi ristretti. Per quessa, a zitella prova à selezziunà l'armata di vestiti chì sò capaci di visualmente à rivoluzionarii è u fondu.

Spessu pò esse vistutu in vestiti longi cù una fasna arghjintina, cuppa in V è cun un cutu francu nantu à a falda. Cusì Nastya rienuta in un casu magnificu è perdi largu slender.

Certe volte Volochkava mette in vestiti straggiati, ma di sta siluetta hè ingrossu, perchè l'attente hè focu annantu à i spalle. Comu pudete vede, ùn hè micca l'opzione più riescita per stu tipu di figura femina .

Anastasia Volochkova

In i vestiti di notte di Nastia ci sò legends in u mondu. A so alta altazza in u 2007, nantu à quale ellu parechje in parechje imagine, era in tutti i labbra.

Un casalettu biancu chì pesa 15 kilogrami hè stata aduttata cù un millionu cristalli Swarovski. Per a ceremonia in l'aghjuntu, Nastya hà sceltu un vistitu pistachio cun un trenu longu. Vale ancu vede nantu à un chic vestido di novia cù un ombra d'oliva. In u Palazzu Yusupov Volochkova hà ghjuntu in un vestitu rosatu delicatu. E a so manifestazioni espectaculare nantu à a limousine marrone è urente hè sempri discuttu.

L'imaghjini di Anastasia Volochkova sò sempre diffirenti in alta costu è scandalizante di l'uriginale. A zitella sempre prova di veda è discutuda. Hè per quessa sempre ci hè sempre discussioni è chiaradi di a so vita. Ma in u mumentu si cunvene.