Squash Cake

Un zucchine di zucchini hè longu statu un aghjuntu tradiziunale à a tavola festiva: succosa, affittuosa è senza prufezia di a cucina, hà guadatu i cori di assai amanti di l'alimenti delici è savurosu. Fighemu è avemu intornu à uni pochi ricetti per scrivere cumu per fà un tastu di courgettes.

Pumpkin cake with mushrooms

Questa scusa di cocchi una piccula freschina sarà speciali apprezzata da quelli chì ùn anu cuntatu calori in una tavola festiva, ma piace à apprezzà u gustu di i so platti prediletti.

Ingredients:

Per pancakes:

Per u riposu:

Preparazione

Zucchini fissatu nantu à un rossu fissatu è mischju cù farina, ova è spezie, vendu bè, se ne necessariu, pour a farina (cun ​​ufficiu, a cunsistenza di a pasta devia esse cum'è a crema agria). Pancakes fry in un pane avec oil vegetale.

Per u pezzu in una padedda separata pate finamente finamente picurinu, cipolle, cipudula è zucca rintu. Pudemu a salsa cù u canoni è a cipolle verde. Forma una torta, chì cambienu a strata di farfacci è squash pancakes. Prune di casgacciata da i calchufe hè imbruttatu cù fridhe è foglie finti di u tomate.

Torta cù u furmagliu

U pastellu cun u furmagliu hè un platter di dietetica. Pancakes per elli sò più dilicati è u riposu ùn manca di mayonnaise - una scelta bona per quelli chì seguenu a figura.

Ingredients:

Per pancakes:

Per u riposu:

Preparazione

U zucchini hè pulitu di a pelle, tagliate in granschi di cubbi è passa per un macinatu di carne o avemu fiasca cun una licenziale. A carica picchina hè stata rapida da u sopra d'oliu è mischju cù l'uvete è a farina, aghjunghje spices è dividite in 3 parte. Ogni parti hè una pancake, chì hè frittu in l'oliu vegetale finu à u doratu.

Resto di cucina. In un pezzu separatu, aghjunghjenu un furmagliu curd, cornichons machinés, pituelli è olivi bianchi. Per pruvà, pudete pacà u riburdu cù l'oliu d'oliu è u zucchero ½ limone.

Nui tornanu torna furmendu u nostru pastellu da zucchini, chì alterna ripetuti è pancakes, ci decuranu cù tutte e foglie di pappacciu frescu è pepite búlgaro picatu. Bon appetit!