U mercatu di San Telmo


San Telmo - una di e più antichi di Buenos Aires . Pò esse cunsideratu unu di i turchi di a cità, ma a maiò parte di tutti i turisti si ponu attraversu u mercatu di San Telmo - senza esaggerazioni un mercatu internu enormu induve pudete cumprà tuttu, cumprendi i ricordi tradiziunali argentina . U bastimentu hè statu creatu da l'architettu è l'ingenieru Juan Antonio Busquiazzo à a dumanda di l'impegnu Antonio Devoto. U marcatu hè statu custruitu in u 1897, è in u 1930 fù riaccumulatu è cumpletu. A ellu sò stati attaccati dui aliani, chì rispettivamente surtenu da e strade di Defens è l'États-Unis.

Struttura di u mercatu

A facciata di l'edificu hè in talianu. I so archi assai animati. E forze massivi di metallo sottu à u tapu di vetru. Una di l'ale è cunnessu cù un corpu principalu retangulariu cù una scala è una rampa. U sicondu hè assai più largu, i carru ponu accumparà quì. Ci hè una piscina in questu.

U mercatu sò custituitu parechji picculi picculi. U centru di a cità si vende principarmenti prodotti: carne, pesce, frutti è ligumi. Ci sò una buttuna cù robba quì. A maiò parte di e vendita situati in l'ale sò antichi. Quì pudete cumprà pittura, settimi antichi è coperchio, altre uttimi di casa, vechji vechi, ghjuvelli. Inoltre, quì sò vende sacchetti, colpi, bufalchi e altre cose da e mani.

Cumu avvicinassi u mercatu di San Telmo?

Pudete ancu ghjunghje à u mercatu per trasportu in a cità - in autobus di rotte №№ 41, 41, 29 è 29, 29 è 93 è 93, 130 è 130, 130 è 143 è. Ci hè un ghjornu sanu à inspeccionà u mercatu, è pudete vultà vicinu u domicanu dopu.